۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳

قیمت نفت امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،قیمت نفت برای دومین روز که حجم معاملات در بازارهای آسیایی کم است به علت ادامه محدودیت های قرنطینه چین که می تواند بر تقاضا برای سوخت تاثیر بگذارد، کاهش یافت. هر بشکه نفت برنت با ۷۱ سنت کاهش ۱۰۶.۸۷ ...

قیمت نفت امروز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،قیمت نفت برای دومین روز که حجم معاملات در بازارهای آسیایی کم است به علت ادامه محدودیت های قرنطینه چین که می تواند بر تقاضا برای سوخت تاثیر بگذارد، کاهش یافت.

هر بشکه نفت برنت با ۷۱ سنت کاهش ۱۰۶.۸۷ دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با ۶۲ سنت کاهش ۱۰۴.۵۵ دلار معامله شد.

قیمت هر دو شاخص نفتی روز گذشته بیش از ۴۰ سنت افزایش یافت و این افزایش در ساعات اولیه معاملات امروز ادامه داشت اما بعد کاهشی شد.

ویوک دهار، تحلیلگر بانک «کامن ولث» گفت: «عامل افزایش قیمت (اولیه) تحریم اتحادیه اروپا و اینکه آیا آیا اعلام خواهد شد یا نه، بود.»

«عامل منفی، قرنطینه چین است و هر دو عامل بسیار اهمیت دارد.»

پکن، روزانه ده ها مورد جدید ابتلا را در موج جدید شیوع که وارد هفته دوم خود شده است، گزارش می دهد و اکنون در حال آزمایش انبوه از شهروندان خود است.

کمیسیون اروپا، قرار است امروز، کار بر روی بسته ششم تحریمی روسیه را نهایی کند که می تواند شامل تحریم نفت روسیه باشد.

دو مقام اتحادیه اروپا دیروز گفتند، ممکن است مجارستان و اسلواکی که هر دو به شدت به نفت خام روسیه وابسته هستند، از این تحریم مستثنی باشند.

عرضه محدود محصولات نفتی بر تقاضا برای این ماده افزوده است، به طوری که سبب افزایش بیش از ۴۰ سنتی برنت و WTI در روز دوشنبه شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار