۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

قیمت مسکن کاهش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  بنا بر گفته مصطفی‌قلی خسروی قیمت خانه در برخی مناطق تهران ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته است. در ادامه جزئیات با اندیشه معاصر همراه باشید مصطفی‌قلی خسروی اظهار کرد: وضعیت معاملات مسکن چندان مطلوب نیست ...

قیمت مسکن کاهش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  بنا بر گفته مصطفی‌قلی خسروی قیمت خانه در برخی مناطق تهران ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته است. در ادامه جزئیات با اندیشه معاصر همراه باشید

مصطفی‌قلی خسروی اظهار کرد: وضعیت معاملات مسکن چندان مطلوب نیست و همین موضوع فرصتی را برای خریدهای مصرفی فراهم کرده است. در مناطق مرکزی و جنوبی شهر تهران نرخها ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته است. اما در شمال تهران افت قیمت چندان محسوس نبوده؛ چرا که عمده فروشندگان در این مناطق نیاز چندانی به پول ندارند.

بازار مسکن در آرامش است

وی افزود: اگر برخی افراد مصاحبه‌هایی که منجر به ایجاد تنش می‌شود را انجام ندهند بازار در ثبات و آرامش می‌ماند. بانک مرکزی و مرکز آمار هم از ارائه آمارهای افزایشی خودداری کنند. اگر اجازه بدهند بازار مسکن راه خودش را پیدا می‌کند و بر اساس نظام عرضه و تقاضا قیمت مسکن کنترل می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه تا پایان سال افزایش قیمت در بازار مسکن نخواهیم داشت، تاکید کرد: خوشبختانه قیمتها روند کاهشی داشته و از حدود هشت ماه قبل بازار در ثبات و آرامش قرار گرفته است. با توجه به تجربه ادوار گذشته انتظار داریم این روند بین ۲ تا ۴ سال طول بکشد اما به متقاضیان مصرفی توصیه می‌کنیم خرید خود را انجام دهند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار