۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در پی افزایش تقاضا برای دلار در بازار امروز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰، قیمت دلار ارز و یورو در صرافی ها افزایش یافت. هر دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۴۷۸ تومان در صرافی ملی ایران به فروش رسید. یورو نیز روند ا...

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در پی افزایش تقاضا برای دلار در بازار امروز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰، قیمت دلار ارز و یورو در صرافی ها افزایش یافت. هر دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۴۷۸ تومان در صرافی ملی ایران به فروش رسید. یورو نیز روند افزایشی در پیش گرفت و هر یورو در بازار آزاد امروز ۶ خرداد به قیمت ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان فروخته شد. در ادامه جدول قیمت ارز دلار یورو، تغییرات قیمت دلار در سه روز گذشته در جدولی تنظیم شده است.

 

جدول قیمت ارز دلار یورو امروز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰

 

قیمت ارز دلار ۶ خرداد

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۲  هزار و ۴۷۸

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۳  هزار و ۲۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۷  هزار و ۳۶۲

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۸  هزار و ۲۵۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۳۹۰

قیمت پوند

۳۳ هزار و ۲۵۰

 


 

آخرین قیمت دلار ارز یورو امروز ۶ خردادماه

 

قیمت دلار

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و  ۳۹۰ تومان اعلام شده است.

 

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و … باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

 

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و … قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند.

 

به گزارش تسنیم،‌ در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۴۷۸ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۲ هزار و ۳۳ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۷ هزار و ۳۶۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۶ هزار و ۸۲۰ تومان اعلام شده است.

 

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

قیمت یورو

 


 

تغییرات نرخ دلار در بازار آزاد طی سه روز گذشته

 

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۳,۲۰۰ (بیست و سه هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۴ درصدی داشته است.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۳,۲۰۰ ۲۲۰ ۰.۹۴ ۱۲:۱۴
۲۲,۹۸۰ -۲۱۰ -۰.۹۲ روز قبل
۲۳,۱۹۰ ۲۴۰ ۱.۰۳ ۲ روز پیش

 

قیمت ارز آزاد در صرافی ملی ایران ۶ خرداد / دلار ۲۲ هزار و ۴۷۸ تومان است 

 

قیمت دلار امروز

 

بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (پنجم خرداد  ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۲ هزار و ۴۷۸ تومان  رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۷ هزار و  ۳۶۷تومان فروخته شده است.

 

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران

 

نام ارز قیمت (تومان)
دلارآمریکا ۲۲.۴۷۸
یورو ۲۷.۳۶۷

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار