۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

قیمت جدید دو محصول ایران خودرو منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزگارخودرو؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده قیمت‌گذاری دو خودرو هایما S۷ و هایما S۵ توسط شورای رقابت انجام شده است. طبق مصوبه شورای رقابت قیمت خودرو هایما S۷ بر اساس مستندات مالی ارائه شده ت...

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزگارخودرو؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده قیمت‌گذاری دو خودرو هایما S۷ و هایما S۵ توسط شورای رقابت انجام شده است.

طبق مصوبه شورای رقابت قیمت خودرو هایما S۷ بر اساس مستندات مالی ارائه شده توسط ایران خودرو ۸.۶۲۶.۲۸۹.۵۰۴ ریال و قیمت خودرو هایما S۵ مبلغ ۸.۴۱۰.۱۰۵.۲۲۹ ریال تعیین شده است.

پیش از این شورای رقابت قیمت برخی خودروهای مونتاژی را مصوب و ابلاغ کرده بود اما به دلیل ناقص بودن مستندات برخی خودروسازان، محصولات آنان مشمول قیمت‌گذرای نشده بود. یکی از این خودروها خانواده هایما ایران خودرو بود که ظاهرا مدارک و مستندات مالی تولید این خودروها برای سازمان حمایت ارسال شده و در اختیار شورای رقابت قرار گرفته است. از این رو در جلسه اخیر این شورا قیمت خودروهای هایما S۷ و هایما S۵ مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده است.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط