۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵

قیمت بلیط تهران نجف و مشهد نجف برای سفر اربعین ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به این‌که امروز جلسه ستاد اربعین در سازمان هواپیمایی کشوری بابت تعیین نرخ بلیط عراق تشکیل شد،‌اظهار کرد: در این جلسه نماینده ای از سازمان حج و زیارت حضور داش...

قیمت بلیط تهران نجف و مشهد نجف برای سفر اربعین ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به این‌که امروز جلسه ستاد اربعین در سازمان هواپیمایی کشوری بابت تعیین نرخ بلیط عراق تشکیل شد،‌اظهار کرد: در این جلسه نماینده ای از سازمان حج و زیارت حضور داشت.

قیمت بلیط تهران نجف و مشهد نجف

تهران ـ نجف، ۵میلیون تومان؛ مشهد ـ نجف ۶میلیون تومان

محمدحسن ذیبخش در گفتگور اظهار داشت: بر اساس تصمیم اخیر سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری شرکت فرودگاه‌ها و انجمن شرکتهای هواپیمایی، برای ایام اربعین امسال، قیمت بلیت پرواز از اصفهان، شیراز، تبریز و تهران به نجف رفت و برگشت ۵ میلیون تومان و یک‌طرفه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: قیمت بلیت پرواز مشهد ـ نجف هم رفت و برگشت ۶ میلیون تومان و یک‌طرفه ۴ میلیون تومان تعیین شده است.

ذیبخش ادامه داد: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کرده و از داشتن ویزای خودشان اطمینان قطعی دارند می توانند نسبت به خرید بلیط اقدام کنند. در واقع زائران اربعین باید ویزا داشته باشند تا بتوانند نسبت به اقدام بلیط اقدام کنند.

وی با بیان این‌که در صورت زائران بلیط را خریداری کنند اما ویزا را نتوانند تهیه کنند کنسلی آن بر اساس مقررات پروازهای خارجی صورت می گیرد.

وی درباره قیمت بلیت پروازهای اربعین تاکید کرد:‌ چنانچه هر کدام از ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی از قیمت‌های مورد توافق سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی کشوری تخطی کرده و اقدام به گرانفروشی کنند، مسافرین می توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی سامانه شکایت مردمی اعلام کنند. قطعا در سازمان با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در اسرع وقت نسبت به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان یان این‌که از مردم می‌خواهیم تحت هیچ شرایطی بلیط را گران تر از نرخ‌های اعلام شده امروز خریداری نکنند،‌گفت: قیمت‌های اعلامی،‌ حاصل توافق با انجمن های شرکت های هواپیمایی است تا بتوانند سهمیه ۶۰ هزار نفر ایران در اربعین امسال را پوشش دهند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: قیمت اعلام شده برای بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر است و از فردا شرکت‌های هواپیمایی می توانند نسبت به فروش بلیط بابت اربعین اقدام کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار