۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

قول ویژه به سردار: جبران می‌کنیم و‌ به فینال می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،قول ویژه به سردار: جبران می‌کنیم و‌ به فینال می‌رویم. مصدومیت الهه پورصالح، ستاره تیم والیبال زنان سریک با شکست غیرمنتظره این تیم در دیدار مرحله پلی آف مقابل سایپا همزمان شد، که البت...

قول ویژه به سردار: جبران می‌کنیم و‌ به فینال می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،قول ویژه به سردار: جبران می‌کنیم و‌ به فینال می‌رویم. مصدومیت الهه پورصالح، ستاره تیم والیبال زنان سریک با شکست غیرمنتظره این تیم در دیدار مرحله پلی آف مقابل سایپا همزمان شد، که البته به عقیده بسیاری از کارشناسان والیبال، عدم حضور پورصالح یکی از اصلی‌ترین دلایل این شکست غیرمنتظره بود.

*خانم پورصالح در ابتدا خودتان را برای مخاطبین معرفی کنید.

من الهه پورصالح هستم، ۱۹ سال دارم و والیبال را از ۹سالگی شروع کردم. در ۱۴سالگی به تیم‌ملی نوجوانان راه پیدا کردم و والیبال را به صورت حرفه‌ای ادامه دادم تا الان که عضو تیم سریک گنبد و همچنین عضو تیم‌ملی والیبال زنان ایران هستم.

*متاسفانه شنیدیم که دچار یک مصدومیت بد شدی، درست است؟

بله متاسفانه در بازی با ذوب‌آهن ست دوم بود که پس از اسپک و فرود آمدن دچار آسیب پارگی رباط صلیبی شدم. آسیب‌دیدگی هم جزئی از ورزش حرفه‌ای است که برای ورزشکاران حرفه‌ای پیش می‌آید و من مطمئنم که می‌توانم قدرتمندتر از قبل به ورزش حرفه‌ای‌ام برگردم و دوباره شروع کنم.

*در روزهای ابتدایی مصدومیتت نمی‌خواستی صحبت کنی و علت این سکوت را عدم اطلاع خانواده‌ات از مصدومیت عنوان کردی!
راستش را بخواهید مشخص نبود که پارگی یا کشیدگی ACL هست، برای همین منتظر ماندم که ام‌آر‌آی بدهم که قطعی بشود و بعد به خانواده‌ام بگویم که خیلی نگرانشان نکنم.

*در مرحله گروهی، رقابت سخت و تنگاتنگی با پیکان داشتید، فکر می‌کنید فینال این فصل بین شما و پیکان باشد؟

بله درست است، واقعاً رقابت‌ها تنگاتنگ است. به نظر من نه‌تنها بازی با پیکان خیلی سخت است، بلکه هر ۴ تیمی که به پلی‌آف آمدند به نظرم تیم‌های خیلی خوبی هستند، بازیکنان ملی دارند و رقابت خیلی سخت است. همچنین به نظرم با وجود اینکه سریک، اولین سال است که در لیگ برتر شرکت کرده، اما تیم یک‌دستی داریم و بازیکنان خیلی خوبی در تیم ما هستند، هم بازیکنان باتجربه‌ای داریم که عضو تیم‌ملی هستند و همین‌طور بازیکنان جوان. امیدوارم که در ادامه مسیر هم نتایج خوبی بگیریم، من خیلی دوست دارم قهرمان بشویم و واقعاً به قهرمانی‌مان امیدوارم.

*به تهران که آمده بودید، دیدیم خواهر و مادر سردار آزمون همراه تیم هستند، تیم‌داری خانواده آزمون چطور است؟

از بین این ۴ تیمی که به پلی‌آف راه پیدا کردند، تنها تیم سریک گنبد است که از بخش خصوصی وارد شده و همان‌طور شما که می‌فرمایید مادر و خواهر سردار آزمون در بازی‌ها کنار ما هستند.  بله، آنها به عنوان سرپرست و واقعاً حامی ما همیشه در کنارمان هستند. می‌توان گفت که در تمام بازی‌ها و همچنین در تمام تمرین‌ها با ما همراه هستند. اینطور است که هر یک از اعضای خانواده‌شان یک بخشی از کار و حمایت را دارند و باعث می‌شوند که ما انگیزه پیدا کنیم و همچنین خیلی خوب تمرین کنیم و نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. این را هم باید بگویم که سرمایه‌گذاری سردار آزمون در بخش زنان واقعاً قابل‌تقدیر است و صددرصد باعث رشد و توسعه والیبال بانوان خواهد شد.

*با توجه به مسابقات حساسی که در پیش دارید، این مصدومیت در روحیه‌ات تاثیر گذاشته؟

درست است که من آسیب دیدم، اما دلم خیلی پیش بچه‌ها و تیم‌مان است. شهر گنبد یک شهر والیبال‌دوست است. مردمان این شهر خیلی به والیبال علاقه دارند و واقعاً ما را حمایت و تشویق کردند و صددرصد قهرمانی ما خیلی تأثیرگذار خواهد بود و مردم را خوشحال می‌کند و من مطمئنم با قهرمانی‌مان می‌توانیم نماینده خیلی خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا باشیم.

*در مرحله پلی آف دیدار نخست را با نتیجه نزدیک به سایپا واگذار کردید، فکر می‌کنی نبودنت چقدر تاثیرگذار بوده؟

راستش من نمی‌توانم بگویم که عدم حضور من تاثیرگذار بوده، چراکه انقدر همه بازیکنان تیممان خوب هستند که مطمئنم می‌توانند در مسابقه برگشت این نتیجه را جبران کنند و به فینال صعود کنیم.

*و صحبت‌های پایانی شما؟

در آخر می‌خواهم تشکر کنم از مدیرعامل باشگاه، آقای سردار آزمون و مربی عزیزمان خانم حجتی و همچنین کادرفنی که واقعاً همیشه من را حمایت کردند، وقتی آسیب دیدم به من روحیه دادند و از همه افرادی که در مدت آسیب‌دیدگی‌ام جویای احوالم بودند متشکرم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط