۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

قوانین اجاره اقامتگاه های مبله در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اجاره آپارتمان مبله در تهران مسئله ای است که هر مسافری ممکن است با آن مواجه باشد. تهران بزرگترین شهر ایران و دارای موقعیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار زیادی است. د...

قوانین اجاره اقامتگاه های مبله در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اجاره آپارتمان مبله در تهران مسئله ای است که هر مسافری ممکن است با آن مواجه باشد. تهران بزرگترین شهر ایران و دارای موقعیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار زیادی است. دلایل مهاجرت به تهران فراوان است.

هر یک از افراد بنا به قصدی که به تهران سفر می کنند به دنبال اقامتگاه مناسب در طی اقامت خود هستند. البته همیشه هم سفر به تهران موقتی نیست ممکن است شخصی بخواهد به صورت دائمی در این شهر ساکن شود. شرایط شغلی یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت به تهران است.

ممکن است فردی شهرستانی شغلی را بیابد و بنا به شرایط شغلی اقامتگاه لازم هم برای وی و خانواده اش فراهم شود، در این حالت دیگر نیازی به گشتن به دنبال اجاره اقامتگاه نیست.

عده ای دیگر ممکن است به دنبال مهاجرت و ادامه دادن زندگی به صورت دائم باشند و به دنبال مکانی برای اقامت دائم باشند، در این حالت اگر پول کافی داشته باشند مکان را خریداری و در غیر اینصورت اجاره می کنند.

ممکن است شمایی که الان در حال خواندن این مقاله هستید هیچ کدام از دلایل بالا دلیل سفرتان به تهران نباشد. ممکن است مقصود شما از سفر به تهران تفریح و اقامت چند روزه باشد.

در این صورت بسته به بودجه ای که در اختیار دارید باید به فکر اقامتگاه باشید. اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران هستید به سایت اسنپ روم سر بزنید.

تهران و اقامت در آن

 

قوانین مربوط به قرارداد اجاره در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران تابع قوانین ذکر شده در قانون مدنی می باشد. زمانی که شما بخواهید مکانی را اجاره کنید دو طرف قرارداد یا نمایند قانونی هر یک از آن ها باید حضور داشته باشند. قرارداد اجاره پس از ایجاب و قبول باید به صورت رسمی در بیاید. راه رسمی کردن قرارداد اجاره هم مکتوب کردن آن است. شما به سه روش می توانید قرارداد اجاره را مکتوب کنید. دستی، بنگاهی و رسمی. بهتر است که قرارداد به صورت رسمی یا بنگاهی تنظیم شود. اگر قصد رزرو روزانه و اقامت موقت در تهران را دارید باید موارد زیر را رعایت کنید.

سن قانونی

یکی از مهمترین مسائلی که در رزرو یک اقامتگاه موثر است شرایط سنی است. شما برای اقامت موقت در یک اقامتگاه حتما باید ۱۸ سال را تمام کرده باشید. در صورتی که سن شما از ۱۸ سال به پایین است هیچ اقامتگاهی از شما پذیرایی نخواهد کرد.

سند ازدواج

قوانین کشور ما بر پایه دین مبین اسلام است این بدین معنی است که در هر حوزه ای باید قوانین شرعی رعایت شود. در صورتی که شرایط سنی شما بالای ۱۸ سال است و با یک خانم به تهران سفر می کنید که نسبت نسبی با شما ندارد، حتما باید سندی دال بر محرمیت با این خانم تحویل دهید. در صورتی که سند ازدواج نداشته باشید میزبان می تواند از اجاره محل به شما خودداری کند.

ساعات ورود و خروج: شاید قبلا در دوران دانشجویی و اقامت در خوابگاه با این مسئله رو به رو شده باشید. دلایل مربوط به ورود و خروج اجاره آپارتمان مانند خوابگاه نیست. طبق قانون شما اگر قصد تحویل اقامتگاه خود را داشته باشید باید تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر این کار را انجام دهید. دلیل این کار زمان نظافت اتاق می باشد که تا این ساعت باید انجام گیرد. ورود هم تا قبل از ساعت ۱۴ بعد از امکان پذیر نمی باشد.

ممنوع بودن جشن و مهمانی

همانگونه که از نام آن پیداست. اجاره موقت به معنی این است که شما مدت معین و محدودی در اقامتگاه مورد نظر اقامت دارید. ظرفیت و تعداد افرادی که می توانند در یک سوئیت اقامت داشته باشند کاملا مشخص می باشد. شما نمی توانید در سوئیت خود جشن و مهمانی به پا کنید و غیر از خودتان را بدان جا دعوت کنید.

حیوان خانگی

یکی از مواردی که حتما باید در زمان اقامت خود مد نظر داشته باشید: این است که شما نمی توانید هیچ گونه حیوان خانگی اعم از پرنده، گربه، سگ و … را به همراه داشته باشید. این مورد به دلیل فضولاتی است که ممکن است این حیوانات از خود بر جایی بگذارند و منجر به آلودگی محل شوند.

قوانین مربوط به اجاره در تهران

شرایط اقامت در آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان در تهران مجموعه ما دارای مزایای زیادی است. زمانی که بخواهید به شهری مانند تهران سفر کنید که پر از انواع اقامتگاه های شیک، تمیز و مناسب است. در انتخاب اقامتگاه مناسب دچار سردرگمی خواهید شد. همه جاها ممکن است این موارد را به صورت دقیق رعایت نکنند. در ادامه ما شرایط اقامت در آپارتمان مبله در تهران مجموعه اسنپ روم را بیان می کنیم؛

دسترسی شهری مناسب: ممکن است هدف شما از سفر به تهران علاوه بر گردش خرید وسایل باشد. در صورتی که اقامتگاه شما در یک مکان پرت باشد و دسترسی به بازارهای مهم تهران سخت باشد، سفر شما لذت بخش نخواهد بود. خوشبختانه مجموعه ما امکان دسترسی بالایی را از هر لحاظی برای مشتریان خویش فراهم کرده است.

قیمت مناسب: قطعا فردی که از محل زندگی خود به قصد سفر و اقامت موقت در تهران بدان جا نقل مکان می کند حتما مبلغ مناسبی را هم جهت هزینه سفر در نظر می گیرد.  محل اقامت بخش مهمی از هزینه را به خود اختصاص می دهد. مجموعه ما علاوه بر دسترسی شهری مناسب قیمت مناسب تری هم نسبت به سایر جاهای تهران دارد.

نظافت و پاکیزگی: به دلیل اینکه اقامتگاه های موقت در طول سال افراد زیادی را پذیرا می باشند بنابراین باید از لحاظ نظافتی بسیار مورد توجه قرار گیرند. در دو سال اخیر هم که با ویروس کرونا درگیر بوده ایم مسئله نظافتی باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم که اقامتگاه ها هر روزه علاوه بر تمیزی به صورت کامل و دقیق ضد عفونی شوند.

شرایط اقامت در آپارتمان مبله در تهران

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط