۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

قهرمانی استقلال و پرسپولیس سخت شد / وعده این کاپیتان برای پیروزی / از جان گذشتن برای پیروزی در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، قهرمانی استقلال و پرسپولیس سخت شد / وعده این کاپیتان برای پیروزی / از جان گذشتن برای پیروزی در لیگ برتر. شهرام گودرزی : تمام جانمان را می‌گذاریم که تیم را در لیگ نگه داری...

قهرمانی استقلال و پرسپولیس سخت شد /  وعده این کاپیتان برای پیروزی / از جان گذشتن برای پیروزی در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، قهرمانی استقلال و پرسپولیس سخت شد / وعده این کاپیتان برای پیروزی / از جان گذشتن برای پیروزی در لیگ برتر. شهرام گودرزی : تمام جانمان را می‌گذاریم که تیم را در لیگ نگه داریم. گودرزی کاپیتان فجر سپاسی شیراز امیدوار است تمام تیم‌ها تا روز آخر با قدرت بازی کنند و هر تیمی حقش است در لیگ بماند.

شهرام گودرزی در مورد تساوی نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی گفت:

استرس این بازی کمی برای ما بیشتر بود چون بالاخره دو امتیاز از حریف کمتر داشتیم و اگر می‌بردیم جایگاهمان درجدول با آنها عوض می‌شد. به‌خاطر پرچم اشتباهی که داور در دیوار نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن زد باعث شد جایگاه ما و نفت عوض شود و گلی که نفت در آن بازی زد به اذعان همه کارشناسان آفساید بود. در این بازی خانگی فشار زیادی روی ما بود؛ حتماً باید می‌بردیم و برای حریف یک امتیاز خارج از خانه هم خوب بود چون به هدف‌شان رسیدند. چند بازی بدشانس بودیم. به نفت هم می‌توانستیم گل بزنیم و موقعیت خوب هم داشتیم ولی نمی‌دانم چرا توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی شود. فکر می‌کنم به‌خاطر همان استرس و فشاری است که روی بچه‌ها بود. قطعاً می‌توانستیم برنده بازی شویم ولی متاسفانه نشد، انشالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.
این بازیکن در مورد کیفیت زمین حافظی ادامه داد:

مسئولین هیئت فوتبال و تربیت بدنی ورزش و جوانان در تعطیلات خیلی زحمت کشیدند و شرایط بهتر شده بود ولی باز هم فوتبالی که می‌خواهیم بازی کنیم؛ بازی نکردیم.

بازیکن فجر در مورد حضور هوادارانشان گفت:

آنها در این بازی سنگ تمام گذاشتند. از طرف خودم و بچه‌های تیم دست تک تک‌شان را می‌بوسم؛ نمی‌دانم چگونه باید تشکر کنم. خیلی دوست داشتیم که به‌خاطر آنها امتیاز بگیریم ولی متاسفانه نشد و شرمنده آنها شدیم ولی مطمئن باشند در ادامه راه تمام جانمان را می‌گذاریم که به یک نتیجه خوب برسیم و تیم را در لیگ نگه داریم که شرمنده هواداران‌مان نشویم.

گودرزی که کاپیتان فجر سپاسی است و نسبت به سایرین فشار بیشتری را تحمل می‌کند در این‌باره گفت:

فشار روی همه است ولی من به‌عنوان بزرگتر فشار بیشتری را تحمل می‌کنم. بالاخره مدت طولانی در این شهر بودیم و خاطرات خوبی از اینجا داریم. فجر یک تیم ریشه دار و قدیمی است و نامش به شهید مزین شده و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. انشاالله اتفاقات خوب بیفتد، مشکلات زیادی پیش آمده که ما الان اینجای جدول هستیم ولی نمی‌خواهم به آنها بپردازم. باید همه مسئولین حمایت کنند و تماشاگران از این به بعد هم مثل قبل کنار ما باشند، انشالله که در آخر فصل اتفاق خوبی بیفتد و تیم حتماً در لیگ بماند.

وی در مورد بازی پیش رو نظرش را این‌گونه بیان کرد:

قطعا بازی سختی با هوادار داریم. آقای عنایتی و شاگردانش در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتند و با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم ولی انشاالله ۳ امتیاز را بگیریم، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و انشاالله در این دیدار پیروز شویم.

گودرزی یادآور شد:

یک‌بار دیگر از هواداران‌مان تشکر می‌کنم چه آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند و چه آنها که پشت در منتظر ماندند و نتوانستند داخل بیایند؛ آنها همه جوره به ما دلگرمی دادند و بحث دیگر هم داوری‌ها است که با یک سوت سرنوشت یک شهر دارد عوض می‌شود، خواهش می‌کنم داوران دقت بیشتری کنند. در آخر امیدوارم تیم‌های دیگر که نه مدعی صعود و نه قهرمانی هستند به خصوص آن‌هایی که با تیم‌های قعرنشین بازی دارند تا روز آخر با قدرت بازی کنند و انشاالله هر تیمی بیشتر زحمت می‌کشد حقش را بگیرد و در لیگ بماند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار