۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

قلعه‌نویی همچنان در حسرت نیمکت +عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امیر قلعه نویی که بعد از دیدار مقابل استقلال در فصل گذشته و اعتراضات تندی که مطرح کرده بود با محرومیت مواجه شده، همچنان از همراهی تیمش از روی نیمکت دور مانده است و علیرغم حضوری پررنگ در تمرینات ای...

قلعه‌نویی همچنان در حسرت نیمکت +عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امیر قلعه نویی که بعد از دیدار مقابل استقلال در فصل گذشته و اعتراضات تندی که مطرح کرده بود با محرومیت مواجه شده، همچنان از همراهی تیمش از روی نیمکت دور مانده است و علیرغم حضوری پررنگ در تمرینات این تیم، قادر به حضور روی نیمکت در جدال‌های رسمی نیست.

سرمربی گل گهر که تیمش در این فصل نیز نمایش قدرتمندانه‌ای برای حضور در جمع مدعیان از خود به جا گذاشته، در استادیوم آزادی نیز در یکقدمی اتفاقی مهم قرار داشت و می‌توانست برای اولین بار طعم برد برابر پرسپولیس را بچشد که عیسی آل کثیر مانع از این اتفاق شد و گل نیمه اول آنها را جبران کرد تا دو تیم به تساوی در این جدال رضایت دهند.

قلعه‌نویی همچنان در حسرت نیمکت +عکس

امیر قلعه نویی که بازی را از جایگاه ویژه به نماشا نشسته بود، بعد از پایان بازی اینچنین شکار عکاس ورزش سه قرار گرفته است. چهره‌ای که نشان می‌دهد چندان از تساوی در این دیدار که تیمش می‌توانست هر سه امتیاز را از آن خود کند، رضایت ندارد. سرمربی گل گهر امیدوار است هر چه زودتر حسرت حضورش روی نیمکت در دیدارهای رسمی نیز پایان یابد و باید دید تیمش تا آن زمان به چه نتایجی دست خواهد یافت و به حضور در جمع مدعیان ادامه خواهد داد یا خیر.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط