۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶

قلعه‌نویی: ساختار سپاهان را من ساختم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرمربی گل‌گهر پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی امروز بازی بسیار خوبی بود. دو برنامه داشتیم؛ برنامه اول ما خوب انجام شد اما در برنامه دوم بازیکنان ذخیره نتوانستند خوب کار کنند....

سیاه‌ بخت‌ترین تیم لیگ برتر با استقلال درگیر شد / بودجه 200 میلیاردی این تیم برای رسیدن به قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرمربی گل‌گهر پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی امروز بازی بسیار خوبی بود. دو برنامه داشتیم؛ برنامه اول ما خوب انجام شد اما در برنامه دوم بازیکنان ذخیره نتوانستند خوب کار کنند. یک موقعیت خوب هم داشتیم که مظاهری نگذاشت دروازه را باز کنیم. در کل بازی خوبی را از دو تیم دیدیم.

او درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: سرمایه واقعی ورزش هوادار است و در همه جای دنیا هواداران را جذب می‌کنند که به ورزشگاه‌ها بیایند اما چرا همه جا تماشاگر وجود دارد اما در فوتبال نیست. جای تماشاگران امروز خالی بود و باید نگاه عدالت‌محور باشد و این مهم انجام شود.

سرمربی گل‌گهر با بیان اینکه «من در دو مقطع به اصفهان آمدم و ایثار کردم» بیان کرد: آقای ساکت هم می‌تواند جواب دهد. در آن سالی که به سپاهان آمدم، گفتند بودجه ما ۲۰ درصد کم شد و همان سال ما آمدیم تیم را اول کردیم. دوره بعد که به سپاهان آمدم این تیم اصلا شرایط خوبی نداشت چون چند سال نتایج خوبی نگرفته بودند. من در آن زمان تیم دوم جدول را دادم و تیم چهاردهم را گرفتم و اسنادش هم موجود است.

او ادامه داد: در آن سالی هم که دوم شدیم، حق‌مان قهرمانی بود و سال بعدی هم در آزادی پرسپولیس را با ستارگانش شکست دادیم. دینم را به سپاهان ادا کردم و ایثار کردم. چگونه می‌شود برخی از تماشاگرنماها علیه سرمربی تیمی که در جدول دوم است شعار دهند. این برای من سنگین است که با وجود ایثار اما این اتفاقات افتاد. بروید آمارها را نگاه کنید. برخی تصمیمات گرفته شد و بسیار ضرر کردیم.

سرمربی گل‌گهر همچنین عنوان کرد: سوالم این است چرا با من این کار را می‌کنند. ما پارسال و امسال بهترین بازی‌ها را در گل‌گهر انجام دادیم و اکنون با تیم بسیار خوبی بازی کردیم و خیلی خوب بودیم. سپاهانی‌ها جلوی هر تیمی بازی می‌کنند موقعیت‌های زیادی دارند اما در این بازی فقط یک موقعیت داشتند. ما نهال می‌کاریم و وقتی می‌خواهیم میوه‌اش را بخوریم چنین شرایطی پیش می‌آید.

او ادامه داد: من در آن زمان به هیات مدیره سپاهان گفتم دو بازیکن می‌خواهیم که بتوانیم قهرمان شویم. یکی دانیال اسماعیلی‌فر و یکی شهریار مغانلو که البته مغانلو را نمی‌شناختند. ببینید این دو چقدر بازیکنان باکیفیتی هستند. وظیفه ما خدمت کردن است اما میوه‌اش به من نمی‌رسد. شرایط را به شکلی رقم زدند که من بروم. در عرض چند هفته سه دفاع خوب‌مان را از دست دادیم اما می‌دانم دلیلش چیست. مدیران وقت نگذاشتند کار کنیم. نمی‌خواهم درباره‌ این موضوع صحبت کنم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: تیم ما دوم جدول بود و در جام حذفی جزو چهار تیم اول بود. چرا مانع کار کردنم شدند؟ اکنون برای نویدکیا آرزوی موفقیت می‌کنم. من در زمان حضورم در سپاهان چند بار به او گفتم به سپاهان بیاید چون تیم مال امثال او است. امیدوارم در کارش موفق باشد. معمولا هافبک‌های بازیساز مربیان خوبی می‌شوند. این تیم همان بازیکنانی را دارد که من آوردم و ساختار سپاهان را من چیدم.

او درباره نرفتنش به تیم ملی بیان کرد: من اخلاق و اصول را انجام دادم که به تیم ملی نرفتم و هیچ‌وقت اصول را زیر پا نمی‌گذارم. آن موقع مسئولان وقت تیم ملی به اصفهان آمدند و با من صحبت کردند. من با تیم ملی تمام کرده بودم اما تنها شرطم این بود که مدیران سپاهان رضایت داشته باشند.

سرمربی گل‌گهر همچنین گفت: محرم شاگرد من نیست و دوست من است. از مدیران وقت تشکر می‌کنم که پای مربی‌شان باقی ماندند و پا پس نکشیدند. به نظرم محرم ابتدا باید دو سال تجربه کسب می‌کرد و بعد سرمربی می‌شد. این تیم باید در آسیا نتیجه می‌گرفت. این سپاهان باید قهرمان می‌شد چون تیم بسیار خوبی است. گل‌گهر را قلع و قمع کردند اما خدا را شکر برگشتیم. پروژه سپاهان باید جلو برود و با محرم ادامه دهند. البته محرم بسیار خونسرد است (باخنده).

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط