۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

قلعه‌نویی از درون خانواده ایران، سرمربی شد / دادن اختیارات لازم به کادر فنی تیم‌ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین چرخابی، کارشناس فوتبال ایران درباره سرمربی تیم ملی گفت: باید در نظر برگیریم که قلعه‌نویی از درون خانواده ایران سرمربی شده است، پس باید امکانات لازم را در اختیارش قرار دهند تا به خوبی کارش را ...

ساپتینو از قلعه نویی هم رکب خورد! / 2 ستاره در آستانه عقد با بچه های کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین چرخابی، کارشناس فوتبال ایران درباره سرمربی تیم ملی گفت: باید در نظر برگیریم که قلعه‌نویی از درون خانواده ایران سرمربی شده است، پس باید امکانات لازم را در اختیارش قرار دهند تا به خوبی کارش را پیش ببرد.

خبرورزشی نوشت: وی ادامه داد: در شرایط فعلی فوتبال ایران، قلعه‌نویی کار بسیار سختی دارد و هر مربی دیگری بود شاید کارش سخت‌تر می‌شد.

نگاه‌های خوش‌بینانه به قلعه‌نویی / راه رسیدن ایران به موفقیت در جام ملت‌ها چیست؟

چرخابی با دعوت از مربی‌های فوتبال ایران به اتحاد و همدلی، اظهار کرد: همه فوتبال دوستان به ویژه مربی‌ها باید از کادر فنی جدید تیم ملی حمایت کنند؛ برخی در گذشته از خارجی بودن سرمربی تیم‌ملی گله‌گی می‌کردند اما حالا که سرمربی ایرانی آورده‌اند همگی باید از او پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به یکسان بودن قلعه‌نویی با یک مربی خارجی، عنوان کرد: نباید تفاوتی با قلعه نویی و یک مربی خارجی وجود داشته باشد.

کارشناس فوتبال ایران افزود: همانطور که از کی‌روش حمایت شد باید از قلعه‌نویی نیز حمایت شود.

چرخابی در انتهای گفتوگو با آروزی موفقیت برای سرمربی تیم‌ملی خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی با کادر فنی جدید بتواند موفقیت‌های خوبی کسب کند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار