۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

قطری‌ها منچستریونایتد را هم می‌خواهند/ گروه خصوصی از افراد ثروتمند در اولدترافورد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل ا خبرورزشی،قطری‌ها منچستریونایتد را هم می‌خواهند/ گروه خصوصی از افراد ثروتمند در اولدترافورد!. گلیزرها در ماه نوامبر فاش کردند که مایلند پیشنهادات مربوط به خرید بخشی از سهام منچستریونایتد یا ...

درگیری شدید دو بازیکن سرخ پوش در تمرین ورزشی / تعطیلی تمرین این تیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل ا خبرورزشی،قطری‌ها منچستریونایتد را هم می‌خواهند/ گروه خصوصی از افراد ثروتمند در اولدترافورد!. گلیزرها در ماه نوامبر فاش کردند که مایلند پیشنهادات مربوط به خرید بخشی از سهام منچستریونایتد یا خرید کامل باشگاه را بررسی کنند. تعدادی از متقاضیان تمایل خود را اعلام کردند و باشگاه احتمالاً با قیمتی نزدیک به ۶ میلیارد پوند یا حتی بیشتر به فروش خواهد رسید و تبدیل به گران‌قیمت‌ترین باشگاه ورزشی جهان خواهد شد.

بانک تجاری گروه رینز مسئولیت فروش را بر عهده دارد و پیشنهاداتی از خاور دور، خاورمیانه و ایالات متحده ارائه شده است. میلیاردر بریتانیایی سِرجیم رتکلیف که اتفاقاً طرفدار منچستریونایتد است نیز مشتاق خرید باشگاه مورد علاقه خود است.

اما طبق گزارش نشریه «میل»، یک گروه سرمایه‌گذاری مستقر در قطر هم برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد خواهد داد. در این گزارش آمده است که «گروهی خصوصی از افراد ثروتمند مستقر در این ایالت نفت‌خیز به باشگاه اولدترافورد چشم دوخته‌اند».

انتظار می‌رود در روزهای آینده و اواسط فوریه پیش از موعد مقرر که گلیزرها تعیین کرده‌اند، پیشنهادی از سوی آنها ارائه شود. گفته می‌شود که این گروه سرمایه‌گذاری مطمئن است که پیشنهادش هر رقابتی را از سر راه برخواهد داشت و می‌خواهد به طور قابل‌توجهی تیم اریک تن‌هاخ را تقویت کند.

این گروه قطری علاوه بر پرداخت بیش از ۶ میلیارد پوند برای باشگاه، ممکن است با پروژه توسعه مجدد، یا تخریب اولدترافورد و ساخت یک مرکز جدید و پیشرفته روبرو شود. این کار می‌تواند ۲ میلیارد پوند هزینه داشته باشد، اما برای آنها مشکل نخواهد بود. قطری‌ها همچنین تعامل با هواداران را در قلب پیشنهاد خرید خود قرار می‌دهند. آنها نظر هواداران را در مورد آینده اولدترافورد جویا خواهند شد.

با این حال، مانعی که می‌تواند مانع از تصاحب این شرکت شود، مالکیت شرکت سرمایه‌گذاری ورزشی قطر بر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است. یک نهاد نمی‌تواند مالک دو باشگاه در یک رقابت باشد و یونایتد و پاری‌سن‌ژرمن می‌توانند در اروپا مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

پیشنهاد برای یونایتد از سوی سرمایه‌گذاران جداگانه و شخصی قطری ارائه می‌شود و آنها هیچ علاقه‌ای به گرفتن سهام جزئی باشگاه ندارند؛ چیزی که گلیزرها به آن تمایل داشته‌اند.

یک منبع آگاه می‌گوید: «وجوه قابل توجهی در دسترس است.‌ این افراد با جدیت تمام مطمئن هستند که قوی‌ترین پیشنهاد را خواهند داشت. آنها می‌خواهند تیم را تقویت کرده و به اوج برگردانند، اما همچنین می‌خواهند این کار به نفع جامعه باشد. آنها همچنین می‌خواهند به پشتوانه موفقیت در میزبانی جام‌جهانی پیش بروند. می‌دانند که منچستریونایتد بزرگترین باشگاه فوتبال جهان است و عزم پولادینی برای خرید باشگاه و رساندنش به جایگاهی که حقش است دارند.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار