۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

قریشی: از هواداران می‌خواهم احساسی نباشند/ذوب‌آهن ۱ – ملوان ۱: تکرار بازی رفت در فولادشهر!/ محمد قریشی: ذوب‌آهنِ متفاوتی در لیگ بعد می‌بینید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،قریشی: از هواداران می‌خواهم احساسی نباشند/ذوب‌آهن ۱ – ملوان ۱: تکرار بازی رفت در فولادشهر!/ محمد قریشی: ذوب‌آهنِ متفاوتی در لیگ بعد می‌بینید. محمد قریشی بعد از تساوی ذوب آهن م...

واکنش تند باشگاه لیگ برتری به ادعای داوری که مدعی سوء قصد شد/ ماجرای واژگون شدن خودروی داور چهارم در حوالی تهران!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،قریشی: از هواداران می‌خواهم احساسی نباشند/ذوب‌آهن ۱ – ملوان ۱: تکرار بازی رفت در فولادشهر!/ محمد قریشی: ذوب‌آهنِ متفاوتی در لیگ بعد می‌بینید. محمد قریشی بعد از تساوی ذوب آهن مقابل ملوان در میکسدزون گفت: بازی خوبی کردیم. نیمه اول دو تیم پرس کردند و فشار آوردند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و گل هم زدیم ولی با اشتباه خود من در جایگیری باعث شد گل را بخوریم.
او ادامه داد: روی صحبتم با یکسری از هواداران است که کمی احساسی در مورد کادرفنی حرف می زنند. من نمی خواهم از کادرفنی دفاع کنم. همه چیز را در زمین بازیکن رقم می زنند. اگر من سر جایم می ایستادم این گل را نمی خوردیم و با سه امتیاز بیرون می آمدیم و حداقل سه پله در جدول بالا می آمدیم. تمام هوادارانی که امروز حرف های خوبی در مورد کادرفنی نمی زدند، مطمئن باشید تشویقمان می کردند.
در بازی با پرسپولیس همین اشتباه در جایگیری بازیکن رخ داد. در بازی با تراکتور ده نفره شدن و باز هم اشتباه بازیکن، می خواهم بگویم همه این کار ها توسط بازیکن انجام می شود، از طرف خود من و هم تیمی هایم.
این بازیکن اضافه کرد: فشار را از روی کادرفنی بردارید، ما دو سال پیش هم تغییر اتفاق افتاد و هیچ اتفاق خوبی برای ما نیفتاد. آقای تارتار تیم را می شناسد. شرایطمان کمی بد شده قبول دارم، پارسال هم در چنین شرایطی گیر افتادیم، به خاطر اینکه پشت هم ایستادیم توانستیم شرایط را عوض کنیم. امسال هم همین است. ما بازی خوبی کردیم و مسئول اینکه بازی به تساوی کشیده شد شخص من است. باشگاه اگر می خواهد هر جریمه ای کند من پذیرا هستم. اینکه فشار ها را روی کادرفنی بیندازید اصلا کار درستی نیست. همه ما مسئول هستیم از باشگاه گرفته تا مربی و بازیکن. ولی اول و آخر آن کس که بازی می کند و مقصر است من به عنوان بازیکن هستم.
قریشی در پایان در مورد دربی اصفهان در هفته آینده افزود: در این دو سال ثابت کردیم که مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم. این بازی هم خوب و جذاب از آب در می آید. حتما برای این بازی برنامه داریم. انشاالله می رویم که با یک نتیجه خوب شروع کننده اتفاقات خوب در ادامه فصل باشیم.

ذوب‌آهن ۱ – ملوان ۱: تکرار بازی رفت در فولادشهر!

ذوب‌آهن و ملوان در دیداری حساس و پرماجرا به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیمهای ذوب آهن و ملوان در حالی با نتیجه تساوی به اتمام رسید که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این بازی داشتند. نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم و روی ارسال جلال مداحی، ذوب‌آهن به گل رسید و از حریف پیش افتاد.

در ادامه بازیکنان ذوب‌آهن حملات بیشتری انجام دادند و فرصت زدن گل‌های بعدی را هم داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی و توسط میلاد جهانی، گل تساوی برای ملوان به ثمر رسید.

بعد از این گل و تا پایان بازی، کنترل بازی در دست ذوب‌آهن بود و شاگردان تارتار حملات زیادی را انجام دادند اما موفق به زدن گل برتری نشدند و دو امتیاز حساس را باوجود نمایش خوب در خانه از دست دادند.

هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس

ورزشگاه فولادشهر، تماشاگر: هزار نفر
تیم داوری: عباس راکی، رحیم حاجی پور، ولی کاوسی، محمد علی صلاحی/ ناظر: محسن قهرمانی

ترکیب ذوب‌آهن:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، جلال مداحی، پوریا پورعلی، صادق صادقی (۴۶- محمد قریشی)، محمدعرفان معصومی (۶۷- محمد سلطانی مهر)، سجاد آشوری (۴۶- محمدحسین اسلامی)، روح‌الله سیف الهی (۵۳- سامان نریمان جهان) و محمدرضا سلیمانی (۷۶- نادر محمدی)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب ملوان:
رضا حیدری، عبدالله حسینی، علی خوشکفا (۱۴- مسعود زائر کاظمین (۸۰- یحیی زاده))، سعید کریمی، میلاد جهانی (۶۷- مهدی موقری)، مجید عیدی، صادق بارانی، محمود مطلق‌زاده، مهران احمدی، سجاد بازگیر(۶۷- امیر شهیم) و سهیل فداکار
سرمربی: مازیار زارع

 اخطار ها:
ملوان: مسعود زائر کاظمینی (۶۵) مهدی موقری (۷۷)

شرح گل:
ذوب آهن ۱ – ملوان ۰ (دقیقه ۴۸- گل به خودی میلاد جهانی): حرکت محمد جواد مداحی از سمت چپ و ارسال او روی دروازه، پیش از رسیدن به مهاجم ذوب آهن به میلاد جهانی برخورد کرد و تبدیل به گل شد.
ذوب آهن ۱ – ملوان ۱ (سهیل فداکار – دقیقه ۶۹): ارسال دیدنی صادق بارانی از روی ضربه ایستگاهی در سمت چپ با ضربه سر سهیل فداکار تبدیل به گل مساوی ملوان شد.

لحظات حساس:
دقیقه ۲۲: اشتباه در خط دفاعی ذوب‌آهن باعث شد تا مهاجم ملوان در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که توپ او قطع شد و در ادامه توپ به زائر کاظمین رسید که ضربه او به مدافعان ذوب‌آهن خورد.
دقیقه ۲۷: سانتر زائر کاظمین از سمت راست با ضربه بازگیر در داخل محوطه همراه شد که فرعباسی این توپ را گرفت.
دقیقه ۴۵+۲: شوت سجاد آشوری به دیواره دفاعی برخورد کرد و در ادامه ضربه صادقی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۴: شوت زائر کاظمین از سمت چپ توسط حبیب فرعباسی مهار شد و در ادامه کاظمین روی فرعباسی خطا کرد و کارت زرد گرفت.
دقیقه ۷۵: پاس به محمد سلطانی‌مهر او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او با واکنش دیدنی دروازه‌بان راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۶: ارسال خطرناک روی دروازه ملوان با ضربه سر محمد قریشی همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

*حواشی:
* ژوزه مورایس و دستیارش در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند تا عملکرد ذوب آهن را آنالیز کنند.
* مهدی تارتار در ابتدای بازی به سمت نیمکت ملوان رفت و با آنها خوش و بش کرد.
* مهدی تارتار و مازیار زارع از ابتدا در کنار زمین با شور و حرارت تیمشان را هدایت می‌کنند.
* کمتر از هزار نفر در ورزشگاه فولادشهر بازی را تماشا می‌کنند.
* زائر کاظمین خیلی زود به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
* میلاد جهانی با پیراهن ملوان مقابل تیم سابقش بازی می‌کند.
* تارتار بین دو نیمه دو بازیکن خود را تعویض کرد.
* بازیکنان ملوان با تاخیر وارد زمین شدند.

محمد قریشی: ذوب‌آهنِ متفاوتی در لیگ بعد می‌بینید

مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن قراردادش را با این تیم برای یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش “ورزش سه” پس از شکل‌گرفتن هارمونی دفاعی تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم لیگ بیست و یک، مهدی تاتار تصمیم گرفت قرارداد مدافعان اصلی این تیم برای فصل آینده هم تمدید شود.

محمد قریشی مدافع ۲۸ ساله ذوبی‌ها هم یکی از بازیکنانی بود که با نظر مثبت سرمربی قراردادش برای لیگ بیست و دوم تمدید شد.
به همین جهت صحبتی کوتاه با این مدافع بابلی داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانید.

* سرانجام قراردادت را با ذوب‌آهن تمدید کردی.
– تشکر می‌کنم از آقای تاتار برای اعتماد دوباره به من. این فرصت پیش آمد تا باز هم در ذوب‌آهن بمانم و به تیم کمک کنم. امیدوارم بتوانیم بهتر از فصل‌های قبل نتیجه بگیریم و با ذوب‌آهن بدرخشیم.
* در کل با عناصر دفاعی از جمله نورمحمدی، ابراهیم‌زاده و شما قراردادها را تمدید کردند. این نشان می‌دهد تاتار از ساختار دفاعی تیمش راضی است.
– بله سیاست ایشان برای فصل آینده حفظ شاکله تیم است که خیلی هم کمک می‌کند و باعث می‌شود برخلاف پارسال که زمان زیادی برای هماهنگی صرف شد، امسال تیم زودتر یکدست شود. حدود ۹۰ درصد تیم حفظ شده و قطعا از شروع فصل حضور قدرتمندی در لیگ خواهیم داشت.

* محمد خدابنده‌لو به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم از جمع شما جدا شد.
– بله واقعا محمد یکی از بازیکنان فوق‌العاده تیم در فاز تهاجمی بود که ساختار هجومی تیم روی او بود. برای پیشرفت جدا شده که برایش آرزوی موفقیت دارم. به هرحال کادرفنی هم قطعا با چیدمانی جدید تلاش خواهد کرد که جای خالی او کمتر احساس شود.
* محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس هم به کادر شما اضافه می‌شود. شناختی دارید از ایشان؟
– من سابقه مشترک با ایشان نداشتم اما قطعا وقتی آقای تاتار کسی را برای کمک می‌آورد قطعا فرد شایسته‌ای است. از آقای معمار هم تشکر می‌کنیم که در این مدت زحمت کشیدند و به هرحال به خاطر مسائل خانوادگی دیگر کنار ما نیستند.
* امسال انگیزه شخصی ویژه‌ای دارید؟ برای گلزنی بیشتر یا تمرکز کماکان روی کلین‌شیت است؟
-خب به هرحال وظیفه ما مراقبت از دروازه است و هرچه گل کمتری بخوریم تاثیر بیشتری روی روند نتیجه‌گیری تیم دارد. امیدوارم با افزایش این هماهنگی در فصل آینده عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.
* با توجه به این حفظ اسکلت تیمی انتظار می‌رود رتبه‌ی بهتری در اهداف باشگاه ترسیم شده باشد.
– قطعا همین‌طور است. نسبت به پارسال از نظر هماهنگی، شناخت بازیکن و تاکتیک خیلی جلوتر هستیم و امیدواریم با وجود تمام سختی‌های لیگ ایران، رتبه بهتری کسب کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار