۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

قرعه استقلال و پرسپولیس در جام حذفی مشخص شد/ بانوان مجوز تماشا نگرفتند! +زمان برگزاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سهمیه بندی تماشاگران در بازی این هفته استقلال مشخص شد. با اعلام منصور قنبرزاده در دیدار استقلال و ملوان حدود ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه و نزدیک به ۳۰ هزار نفر تماشاگر حضور خواهند یافت. البته با توجه به...

قرعه استقلال و پرسپولیس در جام حذفی مشخص شد/ بانوان مجوز تماشا نگرفتند! +زمان برگزاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سهمیه بندی تماشاگران در بازی این هفته استقلال مشخص شد.

با اعلام منصور قنبرزاده در دیدار استقلال و ملوان حدود ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه و نزدیک به ۳۰ هزار نفر تماشاگر حضور خواهند یافت.

البته با توجه به آماده نبودن زیرساخت ها فعلا ورود بانوان به ورزشگاه آزادی امکان پذیر نیست.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. تیم‌های آلومینیوم اراک،  استقلال، پیکان تهران، پرسپولیس، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، نساجی مازندران، هوادار تهران، مس کرمان، ملوان بندرانزلی، نود ارومیه، استقلال ملاثانی، دریا بابل و پارس جنوبی جم در این مرحله حضور دارند. پس از انجام قرعه‌کشی، دیدارهای این مرحله به شرح زیر است: (تیم‌هایی که نامشان ابتدا آمده است،‌ میزبان هستند.)

کد خبر : ۱۸۶۶۳۲۶ | ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲ | ۲۰۶.۹K بازدید | ۳۸ دیدگاه
فینال زودهنگام با پرسپولیس – سپاهان
قرعه کشی جام حذفی انجام شد
پرسپولیس در اصفهان، استقلال مقابل ملوان و گل‌گهر رودرروی فولاد؛ جام حذفی خیلی زود به مراحل حساس بازی‌های داغ خود رسید.

به گزارش “ورزش سه”، یک هفته پس از پایان مرحله یک شانزدهم نهایی و انتخاب ۱۶ تیم منتخب،  نوبت به قرعه کشی مرحله بعدی جام حذفی رسید که از ساعت ۱۲ امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور مقامات ارشد این نهاد برگزار کننده فوتبال در ایران و همچنین دو پیشکسوت سرخابی، برگزار شد.

استقلال در لیگ برتر موفق شد ملوان بندرانزلی را شکست دهد.
حضور پرسپولیس و استقلال در این مرحله باعث شده بود که احتمال برگزاری شهرآورد وجود داشته باشد که البته این احتمال ۶.۶ درصد بود و در نهایت نیز سرخابی‌های پایتخت با تیم دیگری روبرو شدند.

همچنین صعود گل‌گهر، فولاد و سپاهان، احتمال تقابل سرخابی‌ها با یک تیم مدعی را تا ۲۶.۶% افزایش داده بود که از بخت بد پرسپولیس، آن‌ها با یکی از این سه تیم هم‌قرعه شدند. بر این اساس پرسپولیس باید به اصفهان برود تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد.

اولین تیمی که از گوی بیرون آمد، استقلال تهران بود و لحظاتی بعد مشخص شد که آبی‌ها باید به مصاف ملوان بروند. در همین حال که احتمال شهرآورد به صفر رسید، نام پرسپولیس همراه سپاهان بیرون آمد تا یکی از کلاسیک‌ترین دیدارهای جام حذفی به وقوع بپیوندد.

آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی، خاطره یک پیروزی شیرین برای سرخپوشان است.
پرسپولیس و سپاهان آخرین بار در جام حذفی ۹۸-۹۹ در مرحله نیمه نهایی به مصاف یک‌دیگر رفتند که تلاش شاگردان برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی در نهایت با پیروزی تیم سرخپوش پایتخت به اتمام رسید.

قرعه بعدی، تقابل آلومینیوم با نساجی بود که تکرار فینال جام حذفی سال گذشته است و باید در اراک به میزبانی آلومینیوم برگزار شود.

دیدار مس کرمان با استقلال ملاثانی که در خوزستان به انجام خواهد رسید، تقابل مهمی خواهد بود اما بی‌تردید قرعه گل‌گهر و فولاد، دیداری است که طرفداران بیشتری منتظر آن هستند؛ جدال جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی که همیشه جدال‌هایشان جذاب و تماشایی است.

آلومینیوم به دنبال حذفی نساجی، مدافع عنوان قهرمانی و گرفتن انتقام فینال فصل گذشته است.
پیکان دیگر تیم تهرانی باید راهی ارومیه شود تا با نود، تنها نماینده لیگ دسته دوم دیدار کند و دریا بابل و پارس جنوبی هم تنها بازی دسته یکی این مرحله را برگزار خواهند کرد تا حضور یک تیم لیگ دسته اولی در بین هشت تیم برتر قطعی شود.

بازی هوادار و مس رفسنجان دیگر دیدار این مرحله است که به میزبانی پایتخت برگزار خواهد شد تا دو دیدار این مرحله در تهران به انجام برسد.

ملوان پرافتخارترین تیم غیرتهرانی جام حذفی است که به مصاف استقلال می‌رود.
قرعه کشی جام حذفی به این شرح است:

سپاهان – پرسپولیس (استادیوم نقش جهان)
استقلال – ملوان  (استادیوم آزادی)
گل‌گهر – فولاد (استادیوم شهید سلیمانی)
هوادار – مس رفسنجان (استادیوم دستگردی)
آلومینیوم – نساجی (استادیوم امام خمینی)
استقلال ملاثانی – مس کرمان (استادیوم غدیر)
نود ارومیه – پیکان (استادیوم شهید باکری)
دریا بابل – پارس جنوبی جم (استادیوم شهدای هفتم تیر)

مسابقات این مرحله در تاریخ دوم و سوم اسفند برگزار می‌شود. در آن زمان، فولاد در لیگ قهرمانان حضور دارد و بازی‌ این تیم به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار