۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹

قربان بردیف و تراکتور، بازنده سربلند نقش جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قربان بردیف و تراکتور، بازنده سربلند نقش جهان. ؛ اگر در دقیقه ۲۱ بازی زمانی که نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان بود، محمد رضا اخباری از بازی اخراج نمی شد، تراکتور پا به پای سپاهان برای کسب نتیجه و کس...

قربان بردیف سرمربی تراکتور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قربان بردیف و تراکتور، بازنده سربلند نقش جهان. ؛ اگر در دقیقه ۲۱ بازی زمانی که نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان بود، محمد رضا اخباری از بازی اخراج نمی شد، تراکتور پا به پای سپاهان برای کسب نتیجه و کسب سه امتیاز تلاش می کرد. با این وجود در دقایقی از بازی تراکتورِ ۱۰ نفره ممکن بود بازی را به تساوی بکشاند اما گل چهارم سپاهان که توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید، در دقایق پایانی تراکتور را ناامید کرد.

تراکتور بازی را ۴-۲ باخت اما بعد از ۱۰ نفره شدن پا پس نکشید و حتی برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کرد که این شایسته تحسین بود و از همه مهمتر بعد از ۱۰ نفره شدن یکباره به دفاع روی نیاورد و موجب زیبایی بازی شد.

تراکتور به دلیل یک اتفاق غیر قابل پیش بینی سه امتیاز این بازی را از دست داد اما یک تجربه خوب به دست آورد که این تجربه به طور حتم در بازی های آتی به خصوص در دور برگشت به تیم تراکتور کمک خواهد کرد. این تراکتور تهاجمی و رو به جلو با ایده های قربان بردیف به طور حتم در آینده تبدیل به تیم بهتری خواهد شد. قربان به نظر بعد از گل چهارم سپاهان به روی نیمکت رفت تا پرونده این بازی را برای خود ببندد و برای تراکتور بهتر نقشه بچیند.

مهمترین تحولی که قربان بردیف در تراکتور ایجاد کرده این است که دیگر تیم نیمه پایین جدول به حساب نمی آید و از همه مهمتر تلاش می کند، با ارائه فوتبال تهاجمی یک پای بازی های زیبا باشد و امتیازات مهمی را به دست بیاورد. طبیعی است در برخی از بازی ها، ایده ها همان طور که پیش بینی می شود، پیش نرود. این تراکتور، پرسپولیس را در تهران شکست داد و در اصفهان به سپاهان باخت. این نشان می دهد قربان بردیف و تراکتور خود را مدعی می دانند و در برابر تیم های بزرگ برای برد بازی می کنند.

قربان بردیف و تراکتوری که ساخته، با وجود شکست در استادیوم نقش جهان نشانی از تیم بازنده نداشتند و به طور حتم با امید پیش می روند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار