۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

قتل یک مرد در بزرگراه لشگری تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مرد تهرانی در تصادف با پیکان جان باخت و جنازه اش به پزشکی قانونی منتقل شد. سرهنگ “احسان مومنی”  در خصوص این خبر اعلام داشت:در ساعت ۰۶:۵۰ صبح امروز  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ...

قتل یک مرد در بزرگراه لشگری تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مرد تهرانی در تصادف با پیکان جان باخت و جنازه اش به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ “احسان مومنی”  در خصوص این خبر اعلام داشت:در ساعت ۰۶:۵۰ صبح امروز  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی  تصادف یکدستگاه سواری پیکان  و فوت عابر پیاده  در مسیر غرب به شرق بزرگراه لشگری قبل از پل آزادگان بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۱  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .

سرهنگ مومنی بیان داشت : عابر پیاده ای که در کناربزرگراه لشگری حضور و احتمالا قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام لحظاتی می ایستد که در این حین راننده پیکان این عابر را ناگهان مقابل خود می بیند .

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت  گفت : با حضور ناگهانی این عابر مقابل سواری پیکان  راننده دیگر نتوانسته  خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می نماید .

وی افزود: در اثر شدت ضربه  عابر پیاده  در محل حادثه فوت می کند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی حاصل از ایستادن و نگاه کردن به این حادثه و تنگی معبر  بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

این مقام انتظامی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان ها و بزرگراهها ننمایند و همیشه از پلهای عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر  و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است .

در انتها  موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار