۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹

قتل هولناک پدر و مادر بیچاره توسط پسر ۲۷ ساله

جوان 27 ساله ای که در یک جنایت هولناک پدر و مادرش را در خواب خفه کرده بود، در بازجویی ها مدعی شد: «اجنه دستور قتل پدر و مادرم را صادر کردند»

قتل هولناک پدر و مادر بیچاره توسط پسر ۲۷ ساله

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ساعت ۸:۳۰ صبح روز گذشته، اهالی خیابان توس ۴۴ مشهد در تماس با پلیس ۱۱۰، از مرگ زوج کهن سالی خبر دادند که در منزل مسکونی خودشان به قتل رسیده بودند. در پی دریافت این گزارش، بلافاصله نیروهای انتظامی عازم محل وقوع جنایت شدند و جوانی را در محل دستگیر کردند که همسایگان از فرار وی جلوگیری کرده بودند.دقایقی بعد ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه ، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی «محمود عارفی راد» در محل وقوع جنایت، بررسی های قضایی در این باره آغاز شد.

تحقیقات اولیه بیانگر آن بود که زوج کهن سال با انسداد راه تنفسی و در خواب به قتل رسیده اند. از سوی دیگر مشخص شد که پسر ۲۷ ساله مقتولان به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اعتیاد دارد و شبانه دست به چنین جنایت هولناکی زده است. به همین دلیل و بنا به دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهم تحویل کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی شد تا بررسی های دقیق تخصصی درباره این جنایت وحشتناک صورت گیرد. همچنین اجساد قربانیان این جنایت به پزشکی قانونی انتقال یافت تا با معاینات پزشکی و کالبدشکافی علت دقیق مرگ این زوج ۷۰ و ۶۵ ساله مشخص شود.

درحالی که با تجمع تعداد زیادی از اهالی محل و بستگان و نزدیکان مقتولان، امکان بازسازی صحنه جنایت فراهم نشد، بازجویی های مقدماتی از «علی – ص» (متهم ۲۷ ساله) با نظارت سرهنگ کارآگاه مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) ادامه یافت و فرزند مقتولان به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت و انگیزه مالی را دلیل این جنایت وحشتناک ذکر کرد. در همین حال کارآگاهان متهم را به شعبه ۲۱۱ دادسرای مشهد هدایت کردند و بدین ترتیب اولین جلسه بازپرسی توسط قاضی «عارفی راد» برگزار شد. متهم این پرونده جنایی که مدعی بود مدتی را در بیمارستان روان پزشکی ابن سینای مشهد بستری بوده، درباره چگونگی قتل پدر و مادرش گفت: با دستم گلوی آن ها را فشردم تا خفه شدند چرا که اجنه به من دستور داده بودند آن ها را بکشم.

با توجه به اظهارات و اعترافات عامل این جنایت هولناک، وی با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان دایره ویژه قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا ضمن بررسی های بیشتر درباره ماجرای قتل زوج کهن سال، متهم نیز برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار