۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

قائدی کیروش را شست و پهن کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از طرفداری؛ مهدی قائدی ستاره خط حمله استقلال بعد از دربی از رفتار کارلوس کی‌ روش گلایه کرد. مهدی قائدی یکی از بازیکنان ثابت اردوهای ارزیابی فنی کارلوس کی‌روش برای بازیکنان داخلی لیگ ایران بو...

قائدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از طرفداری؛ مهدی قائدی ستاره خط حمله استقلال بعد از دربی از رفتار کارلوس کی‌ روش گلایه کرد.

مهدی قائدی یکی از بازیکنان ثابت اردوهای ارزیابی فنی کارلوس کی‌روش برای بازیکنان داخلی لیگ ایران بود که تا آخرین اردو به همراه سایر ملی‌پوشان حاضر بود.

با این حال، مهاجم استقلال که به قصد دعوت شدن به تیم ملی به فوتبال ایران برگشته بود تا با درخشش در استقلال عضوی از لیست تیم ملی در جام جهانی باشد، از این مهم باز ماند.

بعد از دربی تهران اما وینگر سرعتی آبی‌ها دلخوری‌اش از تصمیم کارلوس کی‌روش را مطرح کرد و در پاسخ به سوالی مبنی بر شدن صحبت‌نکردنش بعد از خط خوردن از لیست تیم ملی گفت:

آخر یک کم عجیب بود. خودش مصاحبه کرد، بعد ما را دعوت نکرد. من را از لحاظ روحی آورد پایین و خیلی تاثیر گذاشت روی من… امیدوارم بتوانم برگردم به روزهای اوج و کمک کنم به تیمم.

قائدی در مورد امیدواری‌اش به قهرمانی با استقلال هم گفت: صد درصد امیدواریم. تمام تمرکز ما روی قهرمانی لیگ است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار