۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

فیلمبرداری فصل دو سریال «موج اول» با نام«همه گیری»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«علی فروغی» مدیر شبکه سه و رئیس خانه تولیدات جوان با حضور در پشت صحنه سریال «همه گیری» در جریان روند تولید این سریال قرار گرفت. سریال «همه گیری» که فصل دو سریال «موج اول» است، به کارگردانی محمد صاد...

فیلمبرداری فصل دو سریال «موج اول» با نام«همه گیری»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«علی فروغی» مدیر شبکه سه و رئیس خانه تولیدات جوان با حضور در پشت صحنه سریال «همه گیری» در جریان روند تولید این سریال قرار گرفت.

سریال «همه گیری» که فصل دو سریال «موج اول» است، به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی این روزها در بوستان ولایت مقابل دوربین رفته است.

در فصل دو این سریال محسن قصابیان، علی غلامی، آتش تقی پور، ساخو آرام، روزبه اختری، نیلوفر کوخانی، مهدی صبائی، کوروش سلیمانی، آرام احمری نیا، اصغر نقی زاده قطعی بازی می کنند. همچنین مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص در فصل دو سریال حضور ندارند. آوا دارویت، بازیگر دورگه ایرانی ایتالیایی از هنرپیشگانی است که به تازگی به گروه بازیگران این سریال اضافه شده است.

این سریال در سه فصل ۱۰ قسمتی محصول خانه تولیدات جوان است و سه کارگردان جوان این سریال را می سازند که اولین تجربه برای آنها محسوب می شود. فصل اول را سجاد حسینی و فصل دو را محمد صادق بکتاشیان و فصل سه را محمد علیزاده کارگردانی می کنند. این سریال داستان شیوع کرونا در کشور است و روزهای ابتدایی شیوع این بیماری را نشان می دهد که عده ای درگیر این هستند آیا این بیماری کرونا است یا آنفولانزا؟ آنها در ادامه به این نتیجه می رسند که این بیماری همان کرونا است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار