۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵

فیروز کریمی – مازیار زارع و هندوانه و پنالتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،فیروز کریمی – مازیار زارع و هندوانه و پنالتی.  فیروز کریمی در بازگشت به انزلی اینبار روبروی ملوان قرار خواهد گرفت؛ تیمی که در دوره مربیگری‌اش خاطرات شیرینی از آن در ذهن دارد. ف...

فیروز کریمی – مازیار زارع و هندوانه و پنالتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،فیروز کریمی – مازیار زارع و هندوانه و پنالتی.  فیروز کریمی در بازگشت به انزلی اینبار روبروی ملوان قرار خواهد گرفت؛ تیمی که در دوره مربیگری‌اش خاطرات شیرینی از آن در ذهن دارد.

فیروز کریمی – مازیار زارع و هندوانه و پنالتی

شاید اما جالب ترین اتفاق در دوره حضور فیروز کریمی روی نیمکت ملوان، جدال با پرسپولیس و جایی که مازیار زارع در نقش گلر تیمش مانع از این شد که برد‌شان در آزادی از دست برود.

در آن بازی پرسپولیس صاحب یک فرصت ایده آل از روی ضربه پنالتی نیز شد که مازیار زارع موفق شد با پوشیدن پیراهن دروازه‌بانی و دستکش به دست آن را مهار کند و در ادامه با درخشش خود ملوان را به پیروزی در این بازی علیرغم یک یار کمتر برساند.

فیروز کریمی - مازیار زارع و هندوانه و پنالتی

فیروز کریمی – مازیار زارع و هندوانه و پنالتی

فیروز کریمی در پایان آن بازی و در واکنش به گرفتن پنالتی توسط مازیار زارع گفت: شانسی بود! در آن لحظه که در آن دروازه قرار گرفت هندوانه هم به سمتش پرت می‌کردید، نمی‌توانست بگیرد و فرق توپ و هندوانه را نمی‌دانست؛ خدا کمک کرد.

اکنون زارع به عنوان سرمربی ملوان روبروی فیروز کریمی قرار خواهد گرفت و باید دید اینبار چه اتفاق خاطره‌انگیزی بین این دو شکل خواهد گرفت.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار