۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱

فوری: سرخابی ها بخوانند| شکایت پرسپولیس حساب شده است / خطر بیخ گوش سومین مدافع استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال برای بازی حساس خود با سپاهان رافائل سیلوا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و علیه غلامی و چشمی هم به کمیته انضباطی شکایت شده و احتمال محرومیت آنها وجود دارد. درست در همین شرایط پرسپولیسی...

نقل و انتقالات استقلال | پایان همکاری این ستاره جنجالی با فرهاد مجیدی / مدافع آبی پوش، در تیم حریف پرسپولیس می شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال برای بازی حساس خود با سپاهان رافائل سیلوا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و علیه غلامی و چشمی هم به کمیته انضباطی شکایت شده و احتمال محرومیت آنها وجود دارد. درست در همین شرایط پرسپولیسی ها هم دست روی حرکت عجیب دانشگر در دربی گذاشته و پیگیر ماجرا شده اند تا شاید او محروم شود که در آن صورت و البته در صورت محرومیت غلامی و چشمی استقلال اصلا برای بازی با سپاهان مدافع ندارد!

شکایت پرسپولیس حساب شده است / خطر بیخ گوش سومین مدافع استقلال

محمد دانشگر در دربی تهران حرکت خارج از عرفی را به سمت تماشاگران پرسپولیس انجام داد که بلافاصله بعد از بازی فیلم آن در صفحات مجازی پخش شد وحالا پرسپولیسی ها با استناد به همان فیلم خواستار محرومیت دانشگر شده اند آن هم در شرایطی که استقلال به شدت با کمبود مدافع مواجه است. البته از حرکت دانشگر که نمی توان دفاع کرد اما بهرحال باید پذیرفت که جنگ قهرمانی بین دو تیم مطرح کشور وارد فضای تازه ای شده و مسلما استقلالی ها هم بی تفاوت نخواهند نشست.

شکایت پرسپولیس حساب شده است / خطر بیخ گوش سومین مدافع استقلال

شکایت پرسپولیس حساب شده است / خطر بیخ گوش سومین مدافع استقلال

بازی با سپاهان برای استقلال یک بازی تعیین کننده و کلیدی است. البته سپاهان در آسیا خوب کار نکرده و احتمالا با خستگی هم مقابل استقلال قرار می گیرد اما بهرحال این یک بازی سخت برای شاگردان فرهاد مجیدی است و خیلی ها می گویند استقلال نباید دست خالی از اصفهان برگردد. آبی ها البته بازی رفت را در تهران بردند اما بازی برگشت به مراتب حساس تر است و استقلال اگر این دیدار را ببرد، گام بسیار بلندی به سمت فتح جام برداشته است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار