۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

فوری؛ نام استادیوم احتمالی که تاج برای به نام «پله» نام گذاری می کند لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،فوری؛ نام استادیوم احتمالی که تاج برای به نام «پله» نام گذاری می کند لو رفت. پله چند روزی است به دلیل سرطان دار فانی را سن ۸۲ سالگی وداع گفته است. در پی این اتفاق تلخ اینفانتینو در ...

پله اسطوه فوتبال جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،فوری؛ نام استادیوم احتمالی که تاج برای به نام «پله» نام گذاری می کند لو رفت. پله چند روزی است به دلیل سرطان دار فانی را سن ۸۲ سالگی وداع گفته است. در پی این اتفاق تلخ اینفانتینو در مصاحبه ای از همه فدراسیون های ملی خواست یک استادیوم در کشور خود به نام پله نام گذاری کنند. این درخواست به صورت رسمی از سوی دبیرخانه فدراسیون فوتبال جهان برای همه فدراسیون های ملی از جمله ایران ابلاغ خواهد شد و طبیعتا در ادامه فدراسیون های ملی تصاویر و اخبار مرتبط را برای فیفا ارسال خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا بنا به درخواست رئیس فدراسیون فوتبال جهان استادیومی در ایران به نام پله نام گذاری خواهد شد یا خیر.

البته از فهوای صحبت های اینفانتینو این طور بر می آمد که این یک درخواست است نه الزام اما هیچ بعید نیست در راستای احترام به درخواست رئیس فیفا و هم چنین احترام به اسطوره فقید فوتبال جهان کشورهای زیادی یکی از استادیوم ها را به نام پله نام گذاری کنند. در ایران کمتر استادیومی، حداقل استادیوم هایی که در آن بازی های لیگ برتر برگزار می شود به نام اسطوره های فوتبال است. جز استادیوم انزلی که سال ها به نام تختی بود اما به تازگی به نام سیروس قایقران فقید تغییر کرده است. به اتفاق نام استادیوم هایی که در آن بازی های لیگ برتر برگزار می شود، را مرور می کنیم. شاید در آینده ای نزدیک یکی از این استادیوم ها نام پله به خود بگیرد.

تاج

تاج

تهران: آزادی – پاس
اصفهان: نقش جهان – فولاد شهر
سیرجان: سردار شهید قاسم سلیمانی
قائمشهر: شهید وطنی
اراک: امام خمینی «ره»
رفسنجان: شهدای مس
اهواز: شهدای فولاد
کرج: انقلاب
ملوان: سیروس قایقران
آبادان: تختی
مسجد سلیمان: شهید بهنام محمدی
کرمان: مجموعه ورزشی امام علی (ع)
تبریز: یادگار امام – سردار شهید قاسم سلیمانی

از آنجایی که آبادان مشهور به برزیل فوتبال ایران است و فوتبالی ها در این شهر علاقه خاصی به برزیل و فوتبالش دارند و رنگ پیراهن تیم صنعت نفت آبادان هم از دیرباز زرد، به رنگ پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل بوده است، محتمل است استادیوم تختی آبادان در آینده ای نزدیک به نام پله نام گذاری شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط