۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

فوری؛ مظاهری به پیکان پیوست+ مبلغ قرارداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،فوری؛ مظاهری به پیکان پیوست+ مبلغ قرارداد. رشید مظاهری گلر سابق استقلال و تیم ملی که در سال‌های اخیر حواشی زیادی داشت، در سپاهان هم دوام نیاورد و بعد از یک سال حضور در این تیم قرا...

فوری؛ مظاهری به پیکان پیوست+ مبلغ قرارداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،فوری؛ مظاهری به پیکان پیوست+ مبلغ قرارداد. رشید مظاهری گلر سابق استقلال و تیم ملی که در سال‌های اخیر حواشی زیادی داشت، در سپاهان هم دوام نیاورد و بعد از یک سال حضور در این تیم قراردادش را با زردپوشان اصفهانی فسخ کرد.

رشید که سابقه حضور در جام جهانی را هم دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عضوی از تیم ملی بود، راهی پیکان شد تا ادامه فوتبالش را در این تیم سپری کند. نکته جالب ماجرا ابه افت قیمت شدید این بازیکن برمی‌گردد. مظاهری که زمانی قراردادهای آن‌چنانی با استقلال و تراکتور می‌بست و جزو بازیکنان گران فوتبال ایران بود، آن‌قدر افت کرد که قیمتش نسبت به سال‌های قبل پایین آمد.

گفته می‌شود قرارداد رشید مظاهری با پیکان تا پایان فصل فقط ۳میلیارد است. این درحالی است که در حال حاضر بازیکنانی به مراتب ناشناس‌تر نسبت به مظاهری، قراردادهایی به مراتب بالاتر از او می‌بندند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار