۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

فوری؛ سرپرست تیم رتبه۱۵ جدول لیگ برتر محروم شد+علت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،فوری؛ سرپرست تیم رتبه۱۵ جدول لیگ برتر محروم شد+علت. شکست تیم فوتبال صنعت نفت مقابل پرسپولیس در حالی رقم خورد که گل دوم سرخ‌پوشان در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید و همین مسئله اع...

فوری؛ سرپرست تیم رتبه۱۵ جدول لیگ برتر محروم شد+علت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،فوری؛ سرپرست تیم رتبه۱۵ جدول لیگ برتر محروم شد+علت. شکست تیم فوتبال صنعت نفت مقابل پرسپولیس در حالی رقم خورد که گل دوم سرخ‌پوشان در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید و همین مسئله اعتراض آبادانی‌ها را به همراه داشت و با گلایه شدید اعضای این تیم پس از پایان مسابقه همراه شد.

علی فیروزی، سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تندترین اظهارات را در بین آبادانی‌ها نسبت به قضاوت تیم داوری دیدار با پرسپولیس داشت و عنوان کرد «بدهی افشاریان با پرسپولیس تسویه شد و ما به رئیس کمیته داوران باختیم، نه پرسپولیس.» و در ادامه نیز با تاکید بر اینکه گل دوم سرخ‌پوشان آفساید بود، گفت: «امیدوارم افشاریان امشب راحت بخوابد.»

این اظهار نظر از سوی فیروزی موجب شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فورا نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان دهد و اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کند:

«در پی اظهارات علی فیروزی، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان پس از دیدار مقابل پرسپولیس که حاوی الفاظ توهین‌آمیز و کذب به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقات است، نامبرده با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم بوده و می‌بایست در تاریخ مقرر که متعاقبا از سوی این کمیته اعلام خواهد شد در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار