۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

فوری؛ ستاره سابق پرسپولیس دوباره سرخ پوشان را تهدید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ ستاره سابق پرسپولیس دوباره سرخ پوشان را تهدید کرد. رأی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس باید مطالبات علی علی‌پور مهاجم سابق خود را به این بازیکن بپردازد. آقای گل با پرسپولیس به مشکل خورد/ پای دا...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ ستاره سابق پرسپولیس دوباره سرخ پوشان را تهدید کرد. رأی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس باید مطالبات علی علی‌پور مهاجم سابق خود را به این بازیکن بپردازد.

آقای گل با پرسپولیس به مشکل خورد/ پای داییِ علیپور به ماجرا باز شد!

در این رأی اعلام شد که باشگاه پرسپولیس مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان باید به این بازیکن پرداخت کند.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال این بود تا با این بازیکن مصالحه کرده و بتواند با گرفتن تخفیف، در چند قسط این پول را بپردازد، اما این توافق حاصل نشد.

پرسپولیس

پرسپولیس

چندی پیش دایی علیپور در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با مدیران این باشگاه مذاکراتی انجام داد، اما نه‌تنها توافقی به دست نیامد، بلکه دایی مهاجم سابق پرسپولیس اعلام کرد که آنها همه ۹۰۰ میلیون تومان را می‌خواهند و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس باید این پول را پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌های خود را تسویه کند و در این راستا باید این باشگاه به‌زودی پول مهاجم اسبق خود را بپردازد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار