۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹

فوری؛ این فدراسیون فوتبال عراق این مربی را برای تیم ملی عراق استخدام کرد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ این فدراسیون فوتبال عراق این مربی را برای تیم ملی عراق استخدام کرد+جزئیات. فدراسیون فوتبال عراق هنوز برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان خود به جمع‌بندی لازم نرسیده است. دستیار انریکه ا...

جزئیات طرح اخیر نمایندگان مستقل عراق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ این فدراسیون فوتبال عراق این مربی را برای تیم ملی عراق استخدام کرد+جزئیات. فدراسیون فوتبال عراق هنوز برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان خود به جمع‌بندی لازم نرسیده است.

دستیار انریکه از پرسپولیس تا تیم ملی عراق

همین چند وقت پیش بود که از دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید عراق یاد شد اما این موضوع مثل قضیه نشستن کی‌روش روی نیمکت تیم ملی این کشور در حد حرف و حدیث باقی ماند و به واقعیت تبدیل نشد.

در چنین شرایطی رسانه های فوتبال عراق از گزینه جدید فدراسیون فوتبال این کشور رونمایی کردند. خسوس کاساس، دستیار لوئیز انریکه در باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که تابستان امسال بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح شده بود، مربی جدیدی است که فدراسیون فوتبال عراق اینک روی استخدام او متمرکز شده است.

فوری؛ این فدراسیون فوتبال عراق این مربی را برای تیم ملی عراق استخدام کرد+جزئیات

فوری؛ این فدراسیون فوتبال عراق این مربی را برای تیم ملی عراق استخدام کرد+جزئیات

کاساس بعد از مطرح شدن بحث حضورش در فوتبال ایران، با فالو کردن باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی در اینستاگرام، موضوع را جدی‌تر کرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. این مربی ۴۸ ساله که سابقه فتح جام باشگاه‌های جهان، لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را دارد، در صورت توافق با مدیران فدراسیون فوتبال عراق، برای اولین بار هدایت یک تیم ملی را در کسوت سرمربی به عهده خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار