۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

فوری؛ احتمال حضور این ۳ ستاره سابق پرسپولیس در نبرد حساس ( نساجی مازندران _ پرسپولیس تهران) قوت گرفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،فوری؛ احتمال حضور این ۳ ستاره سابق پرسپولیس در نبرد حساس ( نساجی مازندران _ پرسپولیس تهران) قوت گرفت+جزئیات. علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی و محمد شریفی سه بازیکنی هستند که در این فصل ا...

فوری؛ احتمال حضور  این ۳ ستاره سابق پرسپولیس در نبرد حساس ( نساجی مازندران _ پرسپولیس تهران) قوت گرفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،فوری؛ احتمال حضور این ۳ ستاره سابق پرسپولیس در نبرد حساس ( نساجی مازندران _ پرسپولیس تهران) قوت گرفت+جزئیات. علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی و محمد شریفی سه بازیکنی هستند که در این فصل از جمع پرسپولیس راهی نساجی قائمشهر شدند و در بازی امروز امیدوارند با نمایشی درخشان توانایی های خود را به یحیی گل محمدی اثبات کنند.

علیرضا ابراهیمی که به عنوان یکی از خریدهای تدافعی به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود، در طول دوران حضورش در این تیم نتوانست فرصت چندانی برای خودنمایی به دست بیاورد و در نهایت نیز از جمع سرخپوشان به مقصد نساجی جدا شد. او در این فصل در ترکیب تیم حمید مطهری توانسته اعتمادبنفس گذشته را به دست آورده و باید دید مقابل پرسپولیس چه نمایشی خواهد داشت.

 نساجی مازندران _ پرسپولیس تهران

نساجی مازندران _ پرسپولیس تهران

علی شجاعی مدافع چپ پای پرسپولیس نیز در بازگشت به تیم سابق خود به عنوان مهره‌های کارساز شناخته می‌شود و با شناختی که از پرسپولیس دارد، امیدوار است در این دیدار بتواند شرایط مناسبی برای دستیابی به گل و پاس گل ایجاد کند.

شریفی نیز هرچند در نساجی به دنبال این است تا مسیر پیشرفتی که برای وی متصور می‌شد زودتر طی کرده و قطعا در صورتی که در بازی امروز برابر پرسپولیس به میدان برود، کار سختی مقابل نفرات خط میانی سرخپوش در استادیوم آزادی پیش رو خواهد داشت. باید دید این سه بازیکن که جدیدترین پرسپولیسی‌های ترکیب نساجی هستند در کنار علیرضا حقیقی چه عملکردی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی به جا خواهند گذاشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط