۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹

فوت ۱۰۷ مسافر نوروزی در تصادفات ۳ روز گذشته !

: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: متأسفانه تا به این لحظه در سه روز نخست اجرای طرح نوروزی، ۱۰۷ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان باختند.

فوت ۱۰۷ مسافر نوروزی در تصادفات ۳ روز گذشته !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، این ناپایداری‌های جوی در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت و نیاز است هموطنانی که در مسیر جاده‌های کوهستانی، شمالی و شمال غربی تردد دارند، آمادگی و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کرج ـ چالوس، محدوده سه‌راهی شهرستانک و در جاده هراز محدوده امام‌زاده هاشم نیمه‌سنگین است.

به گفته وی، تردد در سایر مسیر‌های اصلی کشور روان است.

این مقام انتظامی درباره حوادث ترافیکی نیز گفت: متأسفانه تا به این لحظه در سه روز نخست اجرای طرح نوروزی، ۱۰۷ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان باختند.

شیرانی با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: با وجود مرگ ۱۰۷ نفر در تصادفات جاده‌ای سه روز اخیر، آمار فوتی‌های سوانح جاده‌ای نسبت به سال گذشته کاهشی بوده، اما به هر حال یک نفر کشته در حوادث رانندگی نیز زیاد است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تأکید بر اینکه چهار عامل سرعت و سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی و عدم کنترل وسیله‌نقلیه منجر به ۸۲ درصد تصادفات جاده‌ای می‌شود، از رانندگان خواست، رعایت این موارد را مدنظر قرار دهند تا سفر خوشی داشته باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار