۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

فوتبال؛ آخرین بهانه برای همدلی و اتحاد / برد تیم ملی را مصادره نکنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،فوتبال؛ آخرین بهانه برای همدلی و اتحاد / برد تیم ملی را مصادره نکنید!. بخش عمده ای از مردم به استقبال این نتیجه رفته و ابراز شادمانی کرده اند و بخشی دیگر به بهانه های مختلف عکس العم...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،فوتبال؛ آخرین بهانه برای همدلی و اتحاد / برد تیم ملی را مصادره نکنید!. بخش عمده ای از مردم به استقبال این نتیجه رفته و ابراز شادمانی کرده اند و بخشی دیگر به بهانه های مختلف عکس العمل مثبتی نسبت به این موفقیت نشان نداده اند.در این بین صدا و سیما به سان همیشه که به دنبال مفت بری و مصادره مطلوب جریانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به نفع جناحی خاص و البته حاکمیت بوده و هست به شکلی وسیع به پوشش این امر پرداخته و با نمایش صحنه های شادی مردم نزدیک به حکومت سعی در جدا کردن و ایجاد شکاف بین طرفداران تیم ملی داشته است. در حالی که اکثر قریب به اتفاق مردم از این نتیجه شاد بودند اما تحت تاثیر تبلیغات منفی و تخریب شدید تیم ملی از سوی برخی رسانه های مجازی و شبکه های ماهواره ای که عامدانه هواداران را از تیم ملی دور کردند، تمایلی به ابراز احساسات واقعی شان نداشتند.برد دیشب می توانست حلقه اتصال و اتحاد مردم را محکم تر کرده و جمعیتی عظیم را به خیابان ها بیاورد اما سناریوی از چشم مردم انداختن تیم ملی جواب داده و این فرصت بزرگ به سادگی از دست رفت تا گروهی اندک و در اقلیت که بعضا کوچکترین آشنایی با فوتبال هم ندارند به عنوان حامی و طرفدار تیم ملی خود نمایی کنند.جلیل اکبری صحت تهیه کننده سینما و یکی از فعالان نام آشنای رسانه ای با سالها فعالیت در‌ حوزه فرهنگ و سینما تعبیر زیبایی از احساس خود نسبت به برد تیم ملی دارد. او می گوید «بر فرض من یکی از آنها بودم که گلوله قلبم را شکافته و از جهانی دیگر مسابقه تیم ایران را تماشا می‌کردم،‌ از آن دنیا هم برای سربلندی تیم کشورم دعا کرده و از این برد شاد می شدم»وقتی پای تیم ملی وسط می آید همه نام ها کنار رفته و فقط یک اسم می ماند به بزرگی و اعتبار ایران. بازیکنان و کادر فنی و مسئولین فدراسیون و همه آنها که امروز دستی بر آتش فوتبال دارند میهمان تیم ملی هستند و دیر با زود کنار خواهند.رفت. آنچه ماندنی است، تیم ملی است. تیمی که هزاران نفر در آن آمده و رفته اند تا به امروز رسیده است. بزرگانی که نسل پر ادعای امروز در مقابل شان قطره ای در برابر دریا هم نیستند.بازی با آمریکا نه فقط برای فوتبال که برای جامعه در غم و ماتم فرو رفته و سر در گریبان ما حکم مرگ و زندگی را دارد. کسب نتیجه مقابل این تیم ما را به مرحله بعد خواهد برد. اتفاقی که می‌تواند زمینه ساز یکی شدن دل ها و اتحاد دوباره مردم باشد.

دلخوری و توقعات به جا و بی جا از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را فراموش کرده و تا می توانید برای این تیم انرژی مثبت بفرستید. شاید فوتبال هموار کننده مسیر رو به روشنایی و درستی باشد که ملت ما در پیش گرفته است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار