۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

فهرست طلایی پرسپولیس با حضور این ستاره محبوب قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان، فهرست طلایی پرسپولیس با حضور این ستاره محبوب قطعی شد. پرسپولیس که حالا مدتی است ترکیب اصلی خودرا کاملا روشن کرده و به جز بیرانوند، مردانی مثل پورعلی گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیل...

فهرست طلایی پرسپولیس با حضور این ستاره محبوب قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان، فهرست طلایی پرسپولیس با حضور این ستاره محبوب قطعی شد. پرسپولیس که حالا مدتی است ترکیب اصلی خودرا کاملا روشن کرده و به جز بیرانوند، مردانی مثل پورعلی گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی فرد، سرلک، رفیعی، صادقی، ترابی و لوکادیا را در ترکیب اصلی خود جای داده، حالا وحید امیری را وارد این فهرست طلایی خواهد کرد.

با توجه به این که همه انتظار دارند وحید امیری به دفاع چپ برود اما این احتمال وجود دارد که از ترکیب امیری و ترابی یکی جلوتر رفته و زوج لوکادیا شود تا علی نعمتی حضورش در دفاع چپ را ادامه دهد.

حتی با توجه به درخشش محمد عمری در بازی دوستانه پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان که به برد ۱-۰ پرسپولیس منجر شد، این فرصت هم وجود دارد که او به جای بازیکنانی مثل امید عالیشاه در بازی برابر تراکتور برای پرسپولیس به میدان برود.

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار