۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

فصل برای این پرسپولیسی تمام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،به نظر می رسد پرسپولیس باید قهرمانی را روی اشتباه حامد لک از دست می داد تا کادرفنی این تیم به این تصمیم برسد که باز هم به احمد گوهری میدان دهد. به هرحال لک برای چندمین بار...

نقل و انتقالات پرسپولیس | اعتراض شدید هواداران پرسپولیسی به اخراج این بازیکن / بمان با ما !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،به نظر می رسد پرسپولیس باید قهرمانی را روی اشتباه حامد لک از دست می داد تا کادرفنی این تیم به این تصمیم برسد که باز هم به احمد گوهری میدان دهد. به هرحال لک برای چندمین بار پیاپی در این فصل مقابل سپاهان هم گل بد خورد تا باز هم به عنوان یکی از عوامل اصلی ناکامی پرسپولیس مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار بگیرد. او در بازی با سپاهان نیز همچون بازی با هوادار، پدیده، آلومینیوم اراک، نساجی، نفت آبادان و گل‌گهر اشتباهات مرگباری داشت تا درنهایت این اشتباهات جام را از پرسپولیس دور کند.

حالا به نظر می رسد این اشتباه آخری باعث شده یحیی گل محمدی بالاخره به این نتیجه برسد از احمد گوهری به جای لک بهره بگیرد و در بازی با تراکتور، گوهری درون دروازه قرار خواهد گرفت. باید دید عملکرد گوهری در تبریز چه خواهد بود. هرچند شنیده می شود گوهری با هر عملکردی و تحت هر شرایطی در بازی با پدیده و فجر هم دروازه بان اول پرسپولیس خواهد بود و حامد لک دیگر درون دروازه سرخ ها نخواهد ایستاد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار