۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶

فرو کردن چاقوی ۲۰ سانتی در سر مرد جوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخیرا یک مرد جوان روسی هنگامی که سخت و سنگین بودن نفس کشیدن را در بینی اش احساس می کند، دست به کاری عجیب و بسیار مرگبار می زند. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی خواهیم گفت. آقای R...

فرو کردن چاقوی ۲۰ سانتی در سر مرد جوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخیرا یک مرد جوان روسی هنگامی که سخت و سنگین بودن نفس کشیدن را در بینی اش احساس می کند، دست به کاری عجیب و بسیار مرگبار می زند. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی خواهیم گفت.

آقای ” یوری ژوخوف ” ۴۱ ساله ساکن روستای دونتسک واقع در روسیه، زمانیکه احساس می کند نمی تواند از بینی اش نفس بکشد، ناچارا مجبور می شود با استفاده از یک چاقو ۲۰ سانتی متری برای ساخت حفره ای جدید در جمجمه اش اقدام کند تا بتواند راه تنفسی را برای خود ایجاد نماید.

متاسفانه در نهایت تعجب و ناچارگی، یوری ژوخوف چاقو ۲۰ سانتی متری را وارد جمجمه خود می کند که در همین حین یک مامور پلیس در صحنه حاضر می شود و از او شروع به فیلم برداری و پرسش تعدادی سوال می کند.

چاقو در سر مرد 41 ساله

پلیس برای رسیدگی و اطلاع از موضوع اتفاق افتاد، از او تعدادی سوال پرسید که یوری تمام قضیه را برای او توضیح داد که تنها به دلیل نفس کشیدن این کار را انجام داده است که سپس با همکاری پلیس و مامورین اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخت نفس کشیدن

پس از انتقال یوری به بیمارستان، با استفاده از اشعه ایکس از جمجمه وی عکسبرداری شد که می توان با مشاهده تصویر درک کرد که چاقو تا چه عمقی وارد جمجمه وی شده است و زنده ماندن وی تنها یک معجزه ای بیش نمی باشد.

طبق آخرین آمار جراحان موفق به برداشتن چاقو از جمجمه وی شدند و یوری ۴۱ ساله توانست جان سالم بدر ببرد که متاسفانه به دلیل عفونت در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد.

حفره جمجمه

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار