۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی فروردین ماه/ شرایط فروش اقساطی خودرو+ جزئیات ثبت نام ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوری ایران خودرو در چند روز آینده انجام می شود. فروش فوری ایران خودرو در بورس کالا و با کمترین مقدار قیمت صورت می گیرد. در فروش فوری ایران خودرو تعدادمحدودی از محصولات به فروش گذاشته می شود. ...

ثبت نام ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوری ایران خودرو در چند روز آینده انجام می شود. فروش فوری ایران خودرو در بورس کالا و با کمترین مقدار قیمت صورت می گیرد. در فروش فوری ایران خودرو تعدادمحدودی از محصولات به فروش گذاشته می شود. فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است. در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری ایران خودرو می پردازیم.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره بر اینکه سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی امروز بسته می‌شود و ثبت‌نام به پایان می‌رسد، از فعال شدن مجدد آن برای ثبت‌نام طی روزهای ١۶ لغایت ١٨ فروردین خبر داد.

همانطور که وعده داده شده بود، برای تعدادی از جاماندگان ثبت‌نام طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی که به دلایل مختلف از جمله عدم به‌موقع ارسال اسامی افراد حائز شرایط توسط بانک‌ها، نتوانسته‌اند طی چهار روز موعد ثبت‌نام پیش از سال (٢۶ تا ٢٩ فروردین ماه) ثبت‌ درخواست خودرویی خود را انجام دهند، سایت سامانه یکپارچه مجدد از روز گذشته (دوشنبه هفتم فروردین ماه) بازگشایی شد و مقرر شد تا  امروز (سه‌شنبه هشتم فروردین) این امکان فراهم باشد که افراد دارای حساب وکالتی به‌نام سازمان حمایت که وجه ۱۰۰ میلیون تومان را در حساب مذکور مسدود کرده‌اند، بتوانند ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

حال اما مجدد، امید قالیباف- سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت- در صفحه توییتر خود از بازگشایی مجدد سایت سامانه در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه به سبب اینکه هنوز برای بانک‌ها اسامی افراد دارای حساب وکالتی را اعلام نکرده ایت، خبر داد.

طبق آنچه که وی اعلام کرده است:

”ثبت‌نام خودروهای داخلی امروز به پایان می‌رسد، اما باتوجه به اینکه برخی بانک‌ها هنوز لیست افرادی که در موعد مقرر (٢٠ تا ٢٣ اسفند ماه) حساب وکالتی به‌نام سازمان حمایت ایجاد کرده‌اند، را اعلام نکرده‌اند، مقرر شد در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه، سامانه فقط برای ثبت‌نام این متقاضیان باز شود. ”

این دو مرحله بازگشایی سایت سامانه (در روزهای ۷ و ۸ فروردین و مجدد ۱۶ تا ۱۸ فروردین) برای افرادی این امکان ثبت‌نام را فراهم می‌کند که حساب وکالتی به‌نام سازمان حمایت و واریز وجه داشته‌اند و کوتاهی بانک‌ها در ارسال اسامی، منجر به این تمدیدها شده است؛ اما نکته قابل توجه این است که به سبب اینکه قبل از این موعد برای تعریف حساب وکالتی (٢٠-٢٣ اسفند)، مشتریان تعریف حساب وکالتی به نام ایران‌خودرو داشتند و با اطلاعات اشتباه دادن برخی بانک‌ها، تصور کردند با همان حساب وکالتی ایران‌خودرو می‌توانند در طرح یکپارچه خودروهای داخلی هم شرکت کنند؛ اما باتوجه به اینکه مقرر شده بود حساب وکالتی تنها باید به نام سازمان حمایت باشد، از لیست افراد مجاز به ثبت‌نام حذف شدند.

این افراد که بعضاً سکه، طلا و… فروخته تا وجه لازم برای ثبت‌نام را تامین کنند، اما از لیست حذف شده‌اند، حالا نمی‌دانند باید چه کنند و چرا باید همچون سایرین شانسی برای خرید خودرو در این طرح نداشته باشند!؛ برهمین اساس این افراد خواستار این هستند که وزارت صنعت، معدن و تجارت مجدد زمانی را برای ویرایش این حساب وکالتی در نظر بگیرد و سامانه مجدد فعال شود تا این افراد هم بتوانند ثبت‌نام خود را انجام داده و از این فرصت استفاده کنند.
فروش فوری ایران خودرو با شرایط جدید
متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

شرایط انجام قرعه‌کشی پژو ۲۰۷

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری ٢۵آبان‌ماه در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از این لینک، قابل مشاهده است.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است که طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

شرایط ثبت‌نام همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال و گواهی‌نامه معتبر است.

قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو در دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله پیش از ظهر امروز آغاز شد.

بر اساس اعلام شرکت ایران‌خودرو پیش از ظهر امروز مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله محصولات این شرکت با حضور نهادهای نظارتی آغاز شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ۵ محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو ای ال ایکس، پژو ۲۰۷دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷اتوماتیک ۶سرعته دو رنگ عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش‌فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی مجهز به گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است.

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا تکمیل ظرفیت خبر داده است.

در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود، برای نخستین بار امکان خرید مدل‌های رنگی این محصول در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

به منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی  انقلاب تا پایان هفته جاری در حال  برگزاری است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده خودرو هایما S۷ بدون محدودیت قرعه‌کشی را ویژه مادران اجرا می‌کند. متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو، تا زمان تکمیل ظرفیت، درخواست خود را ثبت کنند.

پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش محصولات و انجام قرعه‌کشی (صرفا برای محصولات ایران‌خودرو)، این گروه صنعتی برای دومین بار پنجشنبه هفته گذشته، طرح فروش محصولات خود در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله با روش قرعه‌کشی را اجرا کرد.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو هایما S۷ در بورس کالا، از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش این خودرو (هایما S۷) بدون قرعه‌کشی را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد، به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

امیرعرب

۱۲ فروردین ۱۴۰۲


باسلام باتوجه به اینکه اینجانب هنگام افتتاح حساب وکالتی دو مرتبه به کارمند محترم بانک سپه یادآوری کردم که حساب وکالتی را به نفع سازمان حمایت برای بنده افتتاح کند بازهم کارمند بانک حسابرا برای ایران خودرو بازکرده است وبنده باید حالا بخاطر اشتباه کارمند بانک از ثبت نام طرح پکپارچه خودرو خذف شوم این عدالت نیست وخداراهم خوش نمیاد که شما پرینت حساب بنده را بگیرید متوجه میشوید که بنده چجوری پول جورکردم باقرض وفروش اندک طلایی که توی دست دخترم بود این ۱۰۰ میلیون را جورکردم بعد بهمین راحتی بنده وامثال بنده که تعدادمون کم هم نیست بخاطر اشتباه بانک باید از ثبت نام در این دوره حذف بشیم لطفا بخاطر اینکه حق ما هم ضایع نشه توی این مملکت اسلامی ی فرصت بدید تا ما حساب وکالتی خودرا به نفع سازمان حمایت ویرایش کنیم وبرای ۱۶ الی ۱۸ فروردین بتوانیم ثبت نام را انجام بدیم ممنونم ازشما که حرف ما به گوش شما میرسه واحترام به حق وحقوق ما میگذارید

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار