۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

فروزان: دوستتان دارم هواداران نساجی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محسن فروزان بعد از برد دو ‌‌بر یک‌ گل گهر مقابل نساجی به تمجید از انتخاب های امیر قلعه نویی سرمربی این فصل گل گهر برای تیم ملی پرداخت: خیلی از بازیکنان اولین اردویشان بود. فروزان: دوستتان دارم هوا...

فروزان: دوستتان دارم هواداران نساجی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محسن فروزان بعد از برد دو ‌‌بر یک‌ گل گهر مقابل نساجی به تمجید از انتخاب های امیر قلعه نویی سرمربی این فصل گل گهر برای تیم ملی پرداخت: خیلی از بازیکنان اولین اردویشان بود.

فروزان: دوستتان دارم هواداران نساجی!

از تمام تیم ها دعوت کردند و نشان دادند چقدر لیگ برایشان مهم است. همه بازیکنان بهترین تلاششان را بکنند، آقای قلعه نویی تمام لیگ را می بیند در این چند ساله هم بازیکنان را آنالیز کرده و لیگ‌ برایش خیلی مهم است و هرکس تلاش کند دعوت می شود. من افتخار این را داشتم ۱۲ سال شاگردش بودم، اگر خوب کار کنم آقای قلعه نویی دعوتم می کند من تمام تلاشم را برای تیم می کنم.

او در مورد جو‌ ورزشگاه ادامه داد: فوق العاده بود. از بچگی در این تیم بازی می کنم. فکر می کنم ۱۵ سال پیش در استادیوم نساجی بازی کردم‌. همیشه دوست دارم در این جو‌ بازی کنم. یکسری ها تشویقم کردند، یکسری ها اعتراض به آن کسانی که فحش می دهند اعتراض کردند من‌همه آن ها را دوست دارم. ۸۰ میلیون هموطن هستیم. همه تیم ها برای من قابل احترامند و این جو به به نساجی کمک می کند و به ضرر تیم ها است، جو وحشتناک علیه تیم حریف است. دم همه طرفداران گرم که زیر باران تا دقیقه ۱۰۰ تیم را تشویق کردند.

گلر گل گهر در خصوص اعتراض نیمکت دو تیم به داوری گفت: من خیلی راحت می توانم اعتراض کنم ولی سعی می کنم در زندگی ام راجع به دیگران صحیت نکنم. اگر داوری به ضرر ما هم باشد صحبت نمی کنم. هیچ کس را قضاوت نمی کنم. مربیان باید صحبت کنند. به جامعه داوری خسته نباشید می گوییم و ‌دوست داریم‌ بهترین عملکردشان را در زمین داشته باشند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار