۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲

فرهاد کار بزرگی کرد، باشگاه باید به هر شکل او را حفظ کند/ کلاس بازی یک استقلالی از فوتبال ایران بالاتر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،علی لطیفی با بیان این جمله می‌گوید: فرهاد مجیدی همبازی قدیمی‌من در بهمن، استقلال و تیم ملی بوده و خوشحالم که توانست کار بزرگی انجام دهد. من بعید می‌دانم این شایعات درست با...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،علی لطیفی با بیان این جمله می‌گوید: فرهاد مجیدی همبازی قدیمی‌من در بهمن، استقلال و تیم ملی بوده و خوشحالم که توانست کار بزرگی انجام دهد. من بعید می‌دانم این شایعات درست باشد اما باشگاه استقلال هم باید به هر شکل ممکن او را حفظ کند.

وی ادامه می‌دهد: اینکه شما ۳۰ هفته نبازید، کمترین گل خورده را داشته باشید و قهرمان شوید فوق العاده است. استقلال فرهاد مجیدی یک رکورد ماندگار در لیگ برتر و فوتبال ایران به جای گذاشت و این قابل تقدیر است.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال در خصوص جدایی بازیکنان خارجی این تیم نیز می‌گوید: امیدوارم بازیکنان خارجی استقلال به ویژه یامگا حفظ شوند. کلاس فوتبال یامگا از فوتبال ایران بالاتر بود و نقش ویژه‌ای در قهرمانی استقلال داشت. نباید به راحتی اجازه بدهیم چنین بازیکنی جدا شود هرچند تجربه سال‌های گذشته در مورد شیخ دیاباته نشان می‌دهد تیم‌های ما حریف سرمایه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نمی‌شوند.

علی لطیفی ضمن اشاره به تصمیم اخیر اسکوچیچ برای خط زدن ۵ ملی پوش استقلال و سپس عذرخواهی باشگاه گفت: زمانی سرمربی تیم ملی حق دارد عصبانی شود که تیمش بازی داشته باشد. استفاده از این ۵ بازیکن استقلال درحالی که تیم ملی بازی هم نداشته حق تیم استقلال بوده است. البته اگر بازی ایران و کانادا لغو نمی‌شد حق با اسکوچیچ بود چرا که تحت هر شرایطی تیم ملی در اولویت است. همکاری و تعامل باشگاه‌ها و تیم ملی همواره باید در اولویت باشد. باشگاه استقلال هم از سال‌های دور همیشه درخدمت تیم ملی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار