۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

فرهاد می‌تواند استقلال را نجات دهد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی حاج اکبری هافبک اسبق استقلال درباره آخرین شرایط این تیم گفت: خدا کند هرچه زودتر وضعیت هیئت مدیره باشگاه استقلال مشخص شود چرا که بازیکنان و کادر فنی تیم همچنان بلاتکلیف هستند اگرچه فرهاد مجیدی ...

فرهاد می‌تواند استقلال را نجات دهد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی حاج اکبری هافبک اسبق استقلال درباره آخرین شرایط این تیم گفت: خدا کند هرچه زودتر وضعیت هیئت مدیره باشگاه استقلال مشخص شود چرا که بازیکنان و کادر فنی تیم همچنان بلاتکلیف هستند اگرچه فرهاد مجیدی به خوبی توانسته با قدرت مدیریت خود آرامش را به تیم برگرداند و نتایج خوبی هم در لیگ طی این دو بازی کسب کرده‌اند.

وی افزود: به نظر من بازی با آلومینیوم اراک در خانه حریف بسیار سخت خواهد بود چراکه شاگردان منصوریان برای کسب سهمیه شانس دارند و میخواهند در هفته های پایانی لیگ برتر امتیازات لازم را کسب کنند و اگر استقلال را شکست دهند بیش از قبل امیدوار به آینده خواهند شد. با این وجود من فکر می کنم استقلال با توجه به روند رو به رشدی که داشته بتواند آلومینیوم را شکست دهد.

حاج اکبری در پایان گفت: استقلال شاید در لیگ برتر نتواند قهرمان شود اما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا در جام حذفی به جام برسد و به طور حتم شکست دادن پرسپولیس در جام حذفی برای استقلال امکان پذیر است چرا که مجیدی به خوبی حریف را می شناسد قطعاً می‌تواند انتقام شکست در لیگ را در جام حذفی از پرسپولیس بگیرد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط