۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳

فرهاد رفتنی شد؟/ استقلال به دنبال یک سرمربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از مدت‌ها قبل این شایعه مطرح بود که اگر استقلال به الهلال ببازد، فرهاد مجیدی می‌رود اما باید دید چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ خواهد داد و در نهایت فرهاد مجیدی ماندنی می‌شود یا رفتنی! استقلال د...

فرهاد رفتنی شد؟/ استقلال به دنبال یک سرمربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از مدت‌ها قبل این شایعه مطرح بود که اگر استقلال به الهلال ببازد، فرهاد مجیدی می‌رود اما باید دید چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ خواهد داد و در نهایت فرهاد مجیدی ماندنی می‌شود یا رفتنی!

استقلال در شبی که یک نیمه بازی قابل قبولی ارائه داده بود، در نیمه دوم تقریباً به خواست الهلال بازی کرد و پس از گل دوم تیم عربستانی کاملاً مشخص بود که استقلال نمی‌تواند به بازی برگردد. هرچند یکی، دو موقعیت خطرناک خلق کردند اما در نهایت شاگردان مجیدی بازی را به حریف نسبتاً پرقدرت خود واگذار کردند.

حالا و پس از این شکست همه نگاه‌ها به تصمیم فرهاد مجیدی و البته مسئولان باشگاه استقلال است و هواداران این تیم می‌خواهند بدانند آیا مجیدی می‌ماند و با تقویت استقلال در نقل و انتقالات، تیم خوبی را وارد لیگ برتر می‌کند؟ خود فرهاد مجیدی پس از پایان بازی در کنفرانس خبری گفت که من مقصر این شکست هستم و بازیکنانم هیچ تقصیری ندارند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار