۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

فرهاد تیمش را هجومی می‌چیند / ترکیب استقلال برابر شهر خودرو با دو مهاجم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، استقلال در بیست و ششمین دیدار خود در رقابت های امسال لیگ برتر، به مصاف شهر خودرو می رود. آبی پوشان با توقف هفته گذشته برابر سپاهان، فاصله خود با پرسپولیس را کاهش یافته می...

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، استقلال در بیست و ششمین دیدار خود در رقابت های امسال لیگ برتر، به مصاف شهر خودرو می رود. آبی پوشان با توقف هفته گذشته برابر سپاهان، فاصله خود با پرسپولیس را کاهش یافته می بینند و آبی پوشان برای حفظ این فاصله هیچ چاره ای جز پیروزی برابر شهر خودرو ندارند.

رکورد بد آبی ها در باز کردن دروازه حریفان در بازی های پیشین باعث شد تا فرهاد مجیدی برای دیدار امروز تیمش را تهاجمی چیده و از ارسلان و ژستد در خط حمله استفاده کند. ترکیب استقلال در بازی امروز را مرور می کنیم:

* رضایی و فرصتی برای درخشش دوباره
محرومیت سیدحسین حسینی این فرصت را در اختیار علیرضا رضایی قرار داده تا او بتواند جای خالی سنگربان باتجربه آبی‌ها را پر کند. رضایی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، سه مرتبه درون دروازه استقلال قرار گرفته و دو بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. او امیدوار است رکورد بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش را به عدد ۴ برساند.

* بازگشت سیلوا به ترکیب خط دفاعی

رافائل سیلوا که به دلیل اخراج در بازی پیکان، دیدار مقابل سپاهان را ازدست‌داده بود، می‌تواند استقلال را مقابل شهر خودرو همراهی کند. در کنار این بازیکن، محمد دانشگری بازی خواهد کرد که یک گل مهم را وارد دروازه سپاهان کرد. عارف غلامی دیگر بازیکن حاضر در ترکیب خط دفاعی آبی‌پوشان است.

* روزبه به پست هافبک دفاعی برمی‌گردد
روزبه چشمی در دیدارهای گذشته تیمش به‌ناچار در پست غیرتخصصی مدافع بازی کرده و با بازگشت سیلو، حالا او این امکان را به دست آورده است تا در خط میانی بازی کند. مهدی مهدی‌پور نیز در کنار او و در مرکز میدان بازی خواهند کرد تا کمربند خط میانی استقلال را محکم‌تر کنند.

* وریا جایگزین صالح شد
عملکرد صالح حردانی دربازی‌های قبل نتوانسته است رضایت کامل کادر فنی را به دست بیاورد و به همین دلیل در سمت راست استقلال تغییراتی به وجود آمده و وریا غفوری از ابتدا جای او را در ترکیب گرفته است. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی همچنان گزینه مورد اعتماد مجیدی است.

* بالاخره حسین‌زاده نیمکت‌نشین شد
هواداران استقلال دربازی‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به سبک بازی امیرحسین حسین‌زاده داشتند و او امروز را روی نیمکت می‌نشیند. کوین یامگا تنها وینگر تهاجمی استقلال در این بازی خواهد بود.

* ارسلان زوج ژستد در خط حمله
استقلال قصد دارد از همان دقیقه یک با عناصر تهاجمی خود به سمت دروازه شهر خودرو هجوم ببرد و به همین دلیل ارسلان مطهری از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد. رودی ژستد زوج این بازیکن در خط حمله است و امید هواداران به گلزنی این دو بازیکن است.

ترکیب استقلال برابر شهر خودرو:
علیرضا رضایی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – محمد دانشگر – روزبه چشمی – مهدی مهدی‌پور – وریا غفوری – جعفر سلمانی – کوین یامگا – ارسلان مطهری – رودی ژستد

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط