۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج و ۲ پلیس دیگر توسط قاچاقچیان به شهادت رسیدند

[ad_1] به گزارش رکنا،  مجید سیمی از به هلاک رسیدن عامل شهادت سه تن ماموران پلیس موادمخدر در شهرستان کهنوج خبرداد و گفت: در این رابطه سه نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است. دادستان عمومی و انقلاب ...

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج و ۲ پلیس دیگر توسط قاچاقچیان به شهادت رسیدند

[ad_1]

به گزارش رکنا،  مجید سیمی از به هلاک رسیدن عامل شهادت سه تن ماموران پلیس موادمخدر در شهرستان کهنوج خبرداد و گفت: در این رابطه سه نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس ازانجام یکسری اقدامات پلیسی، و رصد فعالیت یک باندقاچاق مواد مخدر در این شهرستان، عصر امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج محل دپوی مواد مخدر را شناسایی می‌نمایند.

وی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی از محل دپو که در واقع ۲منزل مسکونی بوده است در دستور کار قرار می‌گیر.

این مقام قضایی ادامه داد:متاسفانه هنگام بازرسی از محل دپوی مواد مخدر قاچاقچیان مسلح اقدام به تیر اندازی به سمت مامورین می‌نمایند و در این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج به همراه دوتن دیگر از پرسنل خدوم ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و عامل اصلی تیراندازی نیز به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسیده است.

سیمی بیان کرد:بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است و در این رابطه ۳نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

دادستان کهنوج هشدار داد:دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح برخورد خواهد کرد.

وی درپایان تصریح کرد: با اقدامات دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی طی چند سال گذشته چندین باند سازمان یافته و بین الملی قاچاق مواد مخدر در منطقه منهدم شده است.

 

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط