۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

فرمانده ناجا: هیچ مشکل امنیتی در انتخابات نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همواره در راستای ماموریت‌های خود حمایت نمایندگان ولی‌فقیه را به همراه داشته‌ایم که فرزندان خود در ناجا را هدای...

فرمانده ناجا: هیچ مشکل امنیتی در انتخابات نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همواره در راستای ماموریت‌های خود حمایت نمایندگان ولی‌فقیه را به همراه داشته‌ایم که فرزندان خود در ناجا را هدایت و حمایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همواره پای کار بوده و برای نمونه دیدیم در زلزله سی‌سخت هیچگونه مشکل ناامنی به وجود نیامد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در انتخابات آمادگی لازم به وجود آمد و برآورد این بود که ممکن است تنش‌هایی در انتخابات شهر و روستا وجود داشته باشد که با آمادگی کامل مدیریت شد و مشکل خاصی به وجود نیامد.

سردار اشتری در ادامه افزود: در انتخابات نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی(ع) مسئولیت امنیت انتخابات را بر‌عهده گرفتیم و در استان‌ها نیز این وظیفه بر عهده فرماندهان استان‌ها بودند که در کنار آن‌ها سایر دستگاه‌ها علی‌الخصوص بسیجیان همکاری خوبی با نیروی انتظامی در بحث امنیت انتخابات داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و مبنایی برای تقسیم نیروها در انتخابات بود، خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه احتمال تحرکات عوامل خارجی و همچنین ضد انقلاب می رفت اما هیچ‌گونه مشکلی پیش نیامد و رهبر‌ معظم انقلاب در پیام خود از دست‌اندرکاران امنیت انتخابات قدردانی کردند که این از هر چیزی برای ما بالاتر و مهم‌تر است.

 

سردار اشتری در ادامه گفت: اعتماد مردم به ناجا موضوع حائز اهمیتی است و ناجا جزء دستگاه‌های برتر در این زمینه بوده و در نظرسنجی‌ها همواره رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده و هرگاه از مردم در خصوص عملکرد ناجا سوال شده پاسخ‌های خوبی داده‌اند که امید است اعتماد مردم را بیش از پیش به خود جلب کنیم.

 

وی افزود: در خصوص امکانات حتماً استان کهگیلویه و بویراحمد را مد نظر قرار خواهیم داد در این بین باید مسئولان استانی نیز همکاری لازم را داشته باشند و خیرین امنیت‌ساز پای کار بیایند تا بتوانیم امکانات بیشتری در اختیار فرزندان شما در ناجا قرار دهیم. قاعدتاً پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها نیاز به تعمیر و ترمیم و ساختمان جدید دارند اگر خیرین و مسئولان پای کار بیایند بخشی حل می‌شود و ما نیز به تعهدات خود عمل خواهیم کرد زیرا حق این مردم امنیت است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار