۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

فدریکو کیه زا : دو ماه طول کشید تا دوباره روی فرم بیایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فدریکو کیه زا : دو ماه طول کشید تا دوباره روی فرم بیایم. فدریکو کیه زا ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس، پس از بازگشت به میادین فوتبال، از روزهای سخت دوران مصدومیت صحبت کرده است. سکوت الماس یووه شکست...

فدریکو کیه زا : دو ماه طول کشید تا دوباره روی فرم بیایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فدریکو کیه زا : دو ماه طول کشید تا دوباره روی فرم بیایم. فدریکو کیه زا ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس، پس از بازگشت به میادین فوتبال، از روزهای سخت دوران مصدومیت صحبت کرده است.

سکوت الماس یووه شکست : دوران سختی را گذراندم

فدریکو کیه زا وینگر ۲۵ ساله ایتالیایی، پس از طی کردن دوران ۱۰ ماهه مصدومیت، دو هفته پیش در مقابل پاری سن ژرمن در دقایق اندکی حضور داشت و رفته رفته آمادگی جسمانی اش را به دست می آورد.

این ستاره جنگنده و سرعتی، که نقشی کلیدی در قهرمانی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ ایفا کرده بود، حالا در دوران تعطیلات باشگاهی به اردوی آتزوری دعوت شده و از سختی های دوران مصدومیت صحبت کرده است.

کیه زا در گفتگو با Sky گفت:

خیلی خوب است که این جا هستم و دوباره شرایط بازی کردن را به دست آورده ام. ۱۰ ماه تمام نشدنی بود. در ماه آگوست با این که فکر می کردم مصدومیتم به پایان رسیده اما در تمرینات از ناحیه زانو درد داشتم.

مجبور شدم باز هم تست‌هایی انجام دهم. حتی مجبور شدم به اینسبروک (شهری در اتریش) بروم. ماه اگوست برای من واقعا طاقت فرسا بود اما با تلاش و کمک کسانی که دوستم داشتند، توانستم آن شرایط را پشت سر بگذارم. دو ماه طول کشید تا دوباره روی فرم بیایم. سپس برگشت به تمرینات تیمی و قرار گرفتن در لیست بازی با پاری سن ژرمن پایان یک چرخه بود.

در این بازه ۱۰ ماهه کیه زا ۴۲ بازی یوونتوس را در رقابت های مختلف به خاطر مصدومیت از دست داده و حالا با شرایط خوبی که تیمِ آلگری پیدا کرده، میتواند پس از وقفه بازی های ملی کمک شایانی به تداوم سیر صعودی بیانکونری بکند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار