۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

فال ابجد امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ + فال ابجد روزانه / به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی، البته با همت و اراده خودت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال ابجد امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ + فال ابجد روزانه / به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی، البته با همت و اراده خودت فال ابجد روزانه امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ فال ابجد ۱۸ بهمن ۱...

فال ابجد امروز 27 دی 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال ابجد امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ + فال ابجد روزانه / به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی، البته با همت و اراده خودت

فال ابجد روزانه امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فال ابجد ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ متولدین فروردین

ابجد فال شما :  ج  آ   ‌آ

تعبیر : به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

فال ابجد فردا ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما :  د  ب  د

تعبیر : طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله

فال ابجد فردا متولدین خرداد

ابجد فال شما :  د  ج  ب

تعبیر : در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال ابجد متولدین تیر

ابجد فال شما :  آ  آ  ب

تعبیر : اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از کار خود پشیمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز میگردد اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما :  آ  ب  آ

تعبیر : ایمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما :  د  آ  د

تعبیر : قصد و نیتت خوب است . در رحمت به سویت باز می‌شود از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو یار است.

 

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما :  ب  آ  ب

تعبیر : نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی . اگر قصد معامله و خرید وفروش داری ازآن سود خواهی برد اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما :  ب  ج  ب

تعبیر : این نیتی که کرده ای خوبست در کارت گشایش دیده می‌شود به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوبست اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است امسال سال خوبی برای تو است . به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما :  د  آ  آ

تعبیر : آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما :  د  د  ج

تعبیر : قصد و نیتت خوبست به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری . تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج ، رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی البته اراده ی تو هم در این امر دخیل است.

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما :  ج  ب  ب

تعبیر : آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می‌کند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش ، به زودی به خواسته ات میرسی انشاءالله.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما :  ب  ج  ج

تعبیر : از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت میکنی و یا مورد حمایت او قرار می گیری. متواضع باش و خودخواهی را ترک کن. نیتت خوب است کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود اگر قصد سفر داری برو خوب است دلت را به چیزی مشغول کرده ای فکرش را نکن . طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط