۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹

غیبت ناظر داوری در نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه، مسوولان برگزا...

غیبت ناظر داوری در نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه، مسوولان برگزاری این دیدار و به ریاست داود رفعتی ناظر بازی و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست، همچون بازی‌های گذشته، ناظر داوری حضور نیافت و این موضوع مورد اعتراض نمایندگان باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، افشین پیروانی به این مساله اعتراض کرد.

به هر حال با توجه به انتقاداتی که نسبت به عملکرد داوران در هفته‌های گذشته وجود دارد، بهتر آن است که ناظران داوری در این جلسات حضور داشته باشند تا بسیاری از مسائلی که مربوط به قضاوت داوران است را بتوانند بهتر بررسی کنند.

در این جلسه مقرر گردید تیم فوتبال پرسپولیس با لباس‌ یکدست قرمز و دروازه‌بان مشکی و تیم آلومینیوم اراک با لباس سفید رنگ و دروازه‌بان این تیم با لباس سبز به میدان بروند.

این مسابقه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و بلیت فروشی هم که از روز گذشته آغاز شده است. بازی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط