۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

غبار محلی استان همدان را فرا می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد حسن باقری شکیب,کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف و بدون ابر و همراه با وزش ملا...

غبار محلی استان همدان را فرا می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد حسن باقری شکیب,کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف و بدون ابر و همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد:درساعات میانی امروز وزش  باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و البته میزان شدت وزش باد نسبت به روز گذشته کاهشی است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآوری کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان بودند.

باقری شکیب عنوان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۶ و ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

او بیان کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته شاهد نخواهیم بود و همچنان هوای همدان تا پایان هفته جاری گرم و بین ۳۰ تا ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار