۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷

عیسی آل کثیر زیر تیغ جراحی/ آخرین وضعیت عیسی آل کثیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که چند ماه قبل دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، پس از مدتها امتناع از جراحی در نهایت با تاکید مسئولان پرسپولیس موافقت کرد زانوی خود را به تیغ جراحی بسپارد. او ...

عیسی آل کثیر زیر تیغ جراحی/ آخرین وضعیت عیسی آل کثیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که چند ماه قبل دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، پس از مدتها امتناع از جراحی در نهایت با تاکید مسئولان پرسپولیس موافقت کرد زانوی خود را به تیغ جراحی بسپارد.

او در هفته چهاردهم و در چارچوب بازی با شهرخودرو دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی شد اما در این مدت در تمرینات پرسپولیس حضور داشت و در نهایت با مخالفت کادرفنی در مورد انجام بازی بدون عمل جراحی، به نظر می‌رسد سرانجام مجاب شد که زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

در همین راستا آل کثیر قرار است این هفته به قطر سفر کند و در کمپ پزشکی اسپایر زانوی خودش را جراحی کند و بعد از آن دوران نقاهتش را پشت سر بگذارد.

پیش از این چند بازیکن دیگر از جمله سیامک نعمتی هم در قطر و اسپایر زانوی خود را جراحی کرده و از امکانات پیشرفته پزشکی این مرکز استفاده کردند.

مدت زمان دوری آل کثیر از میادین مشخص نیست.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار