۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

عیدی چند میلیونی ویژه ایران خودرو به مردم | زمان فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده ایران خودرو سوالات زیادی به همراه داشت تا اینکه زمان جدید فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد زمان فروش فوق العاده ایران خودرو مصادف است با روز پدر . فروش فوق العاده ایران خودرو در...

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده ایران خودرو سوالات زیادی به همراه داشت تا اینکه زمان جدید فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد زمان فروش فوق العاده ایران خودرو مصادف است با روز پدر . فروش فوق العاده ایران خودرو در بهمن ماه در تاریخ ۱۳ بهمن خواهد بود در ادامه جزئیات کامل از فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید .

به دنبال آنکه ایران خودرو ابتدای بهمن ماه، از اجرای بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، خبر داده بود، اعلام کرده است که ثبت‌نام این طرح از پنجشنبه هفته جاری (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول برای هر سه گروه متقاضیان آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

هفته گذشته، گروه صنعتی ایران‌خودرو از اجرای بزرگترین پیش‌فروش ایران‌خودرو در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صحبت و وعده کرد که قرار است در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات این گروه صنعتی عرضه شود.

حال ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از پنجشنبه هفته جاری (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می‌شود.

در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودر، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودروی مورد تقاضا در حساب مشتری، برای اولین بار در اجرای طرح‌های فروش ایران‌خودرو اجرایی می‌شود.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از ثبت‌نام، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنندایران‌خودرو در اطلاعیه خود نیز در این رابطه اعلام کرده است: “به منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب خود  اقدام کنند.

مشتریان منتخب در قرعه‌کشی نیز با تکمیل الباقی وجه، مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخشنامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت‌نام اقدام خواهند کرد. ”

 

طبق اعلام ایران‌خودرو، ” مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو که در بخشنامه تعیین شده را در حساب خود نگه‌داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنی هستند. ”

همانطور که اشاره شد، طرح مذکور از ۱۳ بهمن‌ ماه آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.گفتنی است که مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می‌توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند و تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار