۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶

عکس| حمله هولناک مرد عصبانی به الاغ پر سرو صدا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رفتار نامناسب با حیوانات، مسئله ی جدی است که از گذشته تا به امروز شاهد آن بوده ایم و علی رغم برخوردها و رسیدگی های قانونی همچنان صورت می گیرد. رفتاری که در نوع خود ناراحت کننده است و اکثر مواقع با ...

عکس| حمله هولناک مرد عصبانی به الاغ پر سرو صدا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رفتار نامناسب با حیوانات، مسئله ی جدی است که از گذشته تا به امروز شاهد آن بوده ایم و علی رغم برخوردها و رسیدگی های قانونی همچنان صورت می گیرد. رفتاری که در نوع خود ناراحت کننده است و اکثر مواقع با برخوردهای جدی نیز همراه می شود.

به نقل از اخبار منتشر شده، مردی به اتهام کشتن دو الاغ و مجروح کردن یک الاغ دیگر با ضربات چاقو، بازداشت شده و به زندان افتاد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که صدای چند الاغ در منطقه ی چرا بلند شد، برای همه این صدا عادی بود چراکه خاصیت الاغ اینگونه است و گهگاهی صدای بلندی تولید می کند اما از قرار معلوم این صدا برای یکی از کشاورزانی که در زمین های نزدیک چراگاه مشغول به کار بود به هیچ وجه عادی و قابل تحمل نبود.

گزارشات حاکی از آن است که تعدادی چوپان از منطقه روستای “وین پالتا” مهاجرت کرده و با خود این الاغ ها را به منظور چراندن به منطقه ویکرآبادتلانگا آورده بودند و زمانی که این الاغ ها با صدای بلند شروع به عرعر کردند، ناگهان کریشنا که ظاهرا در مزرعه کناری مشغول کار بود و به شدت نسبت به صدای الاغ ها عصبانی شده بود، با چاقو به آن ها حمله ور شد.

گزارش حادثه دلخراش رخ داده، پلیس را وارد عمل کرد و رفتار زشت مرد کشاورز به شکل قانونی پیگیری شد و رسیدگی قانونی به این پرونده بر مبنای قانون حمایت از حیوانات انجام گرفت که در نهایت این مرد که “کریشنا” نام دارد، به پنج سال حبس مجازات شد.

“کریشنا” که در ابتدا سعی در نپذیرفتن اتهام خود داشت در پی شکایت انجام گرفته به این موضوع اعتراف کرد و گفت که به دلیل دعوایی که با همسرش داشته عصبی بوده و عصبانیت او از دست همسرش موجب چنین رفتاری شده است.

کاربران فضای مجازی به این خبر واکنش های متفاوتی نشان دادند و بر این باور بودند که فردی که به دلیل دعوای زن و شوهری، جان یک موجود زنده را میگیرد صلاحیت زندگی عادی در جامعه را ندارد چرا که ممکن است دفعه ی بعدی بجای الاغ، قربانی یک انسان باشد.

حمله هولناک مرد عصبانی به الاغ پر سرو صدا!+عکس

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار