۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶

عکس|انصاری فرد سوپر لیگ یونان را تهدید کرد/ لطفاً فقط به ما احترام بگذارید+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آ.اک یونان که به تازگی از بیماری کرونا رها شده و به تمرینات تیمش برگشته در مصاحبه‌ای تند در یونان جنجال آفرین شد. مهاجم ملی پوش ایرانی به شدت از ک...

عکس|انصاری فرد سوپر لیگ یونان را تهدید کرد/ لطفاً فقط به ما احترام بگذارید+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آ.اک یونان که به تازگی از بیماری کرونا رها شده و به تمرینات تیمش برگشته در مصاحبه‌ای تند در یونان جنجال آفرین شد.

مهاجم ملی پوش ایرانی به شدت از کیفیت چمن ورزشگاه بازی در سوپر لیگ یونان انتقاد کرد و گفت: داور و سوپرلیگ باید احساس بدنامی کنند. مسابقه با این شرایط برگزار شد.این ربطی به نتیجه ندارد، زیرا در فوتبال همیشه می‌توان برد، باخت یا مساوی کرد. این بخشی از فوتبال است.

ستاره معترض ایرانی ادامه داد: اما چیزهای دیگری هم هست، شما باید مراقب سلامتی بازیکنان باشید. حتی اگر می‌خواستیم بازی کنیم، سرمربی یا داوری که آنجا بود باید وارد می‌شد و بازی را متوقف می‌کرد و بازی را به تعویق می‌انداخت.

انصاری فرد عنوان کرد:ما از اتفاقی که افتاده ناراحت هستیم چون سوپر لیگ مراقب سلامت بازیکنان نبود. مطمئناً در چنین زمینی می‌توانید دچار مصدومیت‌های شوید که به دوران حرفه‌ای بازیکن پایان می‌دهد. فکر نمی‌کنم در کشور دیگری با این شرایط اجازه بازی داده شود. فکر می‌کنم هر کسی که اجراکننده این بازی بوده باید احساس بدی داشته باشد و از خودش خجالت بکشد که گذاشتند ما اینطور بازی کنیم. من به شما می‌گویم که اجازه نمی‌دهیم این اتفاق دوباره بیفتد.

ستاره ایرانی سوپر لیگ یونان را تهدید کرد و گفت: دفعه بعد فکر نمی‌کنم اگر شرایط اینطور باشد بازی کنیم. من فقط در مورد AEK صحبت نمی‌کنم، بلکه به طور کلی نظرم درباره تمام تیم‌ها است. وقتی اتفاقی می‌افتد، وقتی باران می‌بارد و زمین برای میزبانی بازی آماده نیست، باید آن را به تعویق بیندازید. مطمئنم هواداران ما عصبانی هستند، ما هم در تیم عصبانی هستیم. لطفا فقط به ما احترام بگذارید نه چیز دیگری.

عکس| ستاره ایرانی سوپر لیگ یونان را تهدید کرد/ لطفا فقط به ما احترام بگذارید نه چیز دیگری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار