۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

عوامل حادثه تروریستی سراوان سریعتر شناسایی شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: جنایت تروریستی حمله به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان که موجب شهادت ۵ نفر از سربازان وطن و مدافعان امنیت و مجروح شدن تعدادی دیگر از غیورمردان کشورمان شد، م...

عوامل حادثه تروریستی سراوان سریعتر شناسایی شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

جنایت تروریستی حمله به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان که موجب شهادت ۵ نفر از سربازان وطن و مدافعان امنیت و مجروح شدن تعدادی دیگر از غیورمردان کشورمان شد، موجب تاثر فراوان گردید.

اگرچه وقوع اینگونه حوادث و جنایات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران نشان از زبونی و ضعف دشمنان کوردل و رذالت بیش از پیش آنان دارد، لکن دشمنان ملت و کشور و حامیان آنان خوب بدانند که این ملت همچون گذشته در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده و به موقع به اینگونه جنایات پاسخ قاطعانه‌ای خواهد داد و دیری نخواهد پایید که ریشه ظلم آنان را از بین خواهد برد.

لازم است دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی هرچه سریعتر نسبت به شناسایی عوامل این حادثه اقدام نموده و با آن‌ها برخورد قاطع و عبرت‌آموز صورت پذیرد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت این سربازان شجاع و جان بر کف را به مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی و خانواده گرانقدر آنان تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنان مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار