۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱

عملکرد پریرا در تیم فوتبال فولاد خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،لوسیانو پریرا ستاره ۳۶ ساله تیم فوتبال فولاد خوزستان که در روز‌های اخیر صحبت‌های فراوانی در ارتباط با جدایی او از این باشگاه مطرح شده است در دوران حضور خود در فولاد عملکرد درخشانی داشته است. پریرا ...

عملکرد پریرا در تیم فوتبال فولاد خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،لوسیانو پریرا ستاره ۳۶ ساله تیم فوتبال فولاد خوزستان که در روز‌های اخیر صحبت‌های فراوانی در ارتباط با جدایی او از این باشگاه مطرح شده است در دوران حضور خود در فولاد عملکرد درخشانی داشته است.

پریرا در تمام سال‌های حضور خود در این تیم به عنوان مهاجم عملکرد خوبی داشته و بهترین گلزن تیم خود بوده است.

لوسیانو پریرا سال ۱۳۹۱ از لیننسه به فولاد خوزستان پیوست و در لیگ دوازدهم و سیزدهم به ترتیب با به ثمر رساندن ۱۲ و ۹ گل بهترین گلزن خارجی لیگ برتر شد.

پریرا پس از قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر این تیم را ترک کرد و مدتی را در تیم‌های دیگر فوتبال ایران بازی کرد، اما این برزیلی که خاطرات خوشی از خوزستان و تیم فولاد داشت سال ۱۳۹۷ به خوزستان بازگشت.

پریرا در بازگشت به فولاد هم تفاوت خود را با سایر ستارگان خارجی لیگ برتر نشان داد و توانست با ۱۸ گل بهترین گلزن لیگ هجدهم شود و رکورد جدیدی را ثبت کند.

پریرا در ۲ سال اخیر هم عملکرد خوبی داشته و علاوه بر کاپیتانی فولاد در هر ۲ فصل بهترین گلزن تیم خود بوده است.

لوسیانو پریرا که با ۸۶ گل زده بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر است در دوران ۵ ساله خود در فولاد خوزستان در مجموع رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۱۶۲ بازی برای فولادی‌ها انجام داده و در این مسابقات ۶۵ گل به ثمر رسانده است.

پریرا پس از قهرمانی فولاد خوزستان در جام حذفی با توجه به اتمام قرارداد خود با باشگاه فولاد خوزستان در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به استقلال تهران قرار دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار